Cilis dagbok

cilipili

Andre møte med forumet
10.april 2007

I påsken overrasket mannen min meg med å si at nå ville han gjerne prøve en gang til. Vi har en sønn på 4 fra før, og jeg har vel vært ganske så ivrig de siste månedene.
Nå bruker jeg hormonspiral, og gleder meg tilå få den ut!
Vil ha den ut i dag, men må desverre vente helt til 18.april[:(] Er jo ikke så lenge ti, men har lyst å bli gravid med en gang.. Håper virkelig ikke det tar lang tid. Jeg er en utrolig utålmodig person, så venting er ikke min sterkeste side.

Vi er så gira begge to, og sønnen vår, Adrian Atari, har begynt med navneforslag allerede.
Harald, mannen min, tar meg plutselig på magen og smiler.
Sist ble vi gravide på p-piller etter å ha vært sammen i tre måneder. Merkelig å planlegge[;)]
Liker det.


  11.april 2007

Lenge å vente..
Jeg og Harald ble kjent når vi var ca. to år. Vi var naboer, kjærester og bestevenner.
Jeg flytta desverre fra ham da vi var åtte år, og traff hverandre heldivis igjen for fem år siden.
Da ble vi kjærester, samboere og gravide. Alt i løpet av tre måneder! (Og gift for to år siden[:D])

Jeg har aldri vært så lykkelig,og aldri trodd jeg kunne bli så lykkelig som etter jeg traff Harald igjen..

Så jeg gleder meg sånn til å utvide familien mer. Og planlegge for en gangs skyld!
Kan ikke forstå dette jeg.. Livet mitt begynner å bli sånn som jeg alltid har ønsket meg[;)]

 
Hei og velkommen hit. [:)] Ønsker deg masse lykke til med prøvinga. Håper du slipper å vente så lenge på spiren. [;)]
 
   Tusen takk[;)]
Glad jeg fikk høre om dette forumet! 
 
Da er jeg her igjen. Lenge siden nå.

Litt nyheter her :)

Er 4 mnd gravid!!!! Og har det fantastisk!

Neste uke er det ultralyd og tur til Praha, bare meg og mannen min. Gleder meg!
Har alltid godt av en liten kjærlighetstur før vi blir fire.
 
Back
Topp