cile30

hm.......hører kanskje ikke hjemme her jeg da......unnskyld..[&o]

ORIGINAL: cile30

hm.......hører kanskje ikke hjemme her jeg da......unnskyld..[&o]

Ikke ta det på denne måten da, der det er hjerterom er det alltid plass til andre også, jeg syns det er fint at andre også er innom jeg, det er egentlig i ingestedsland du er noe mitt i mellom assistert befruktning og de som prøver naurlig. Det kan jo hende at du går over til inseminasjon også, det kan ligne på det du gjør nå. Så for min del så er du velkommen her, klem til deg da du trenger ikke å be om unnskydning for at du er her[;)]

Ellers så liker jeg også at de som prøver på den naturlige måten og som er inne og leser postene, kan si hei, jeg var innom dere en titt jeg. Det føles også litt deilig og vite hvem som leser alt det rare jeg skriver.

klart du hører til her[:)] "assistanse" under befruktningen betyr jo mer enn vanlig ivf[:)]
håper behandlingen funker for dere[:)]

tusen takk[:)]  har tatt så Lang tid før vi endelig har fått hjelp, så jeg synes vi har prøvd i evigheter ( startet i 06) legen sa først at vi måtte prøve i 2 år før hun kunne sende meg videre til utredning. så jeg gråt meg til en time hos spesialist når det var gått 1 år og 8 mnd..
har vært inne hos prøvd lenge, men nå blir jeg jo på en måte "assisstert"...........?

Visst hører du til her, dere får jo assistanse til befruktning, dere også[:D]

cile30 du for skrive deg inn på "infotråden om oss" på toppen, slik at vi er sikker på at du ikke stikker av fra oss, da sier vi det du hører til hos oss[:D] Her er vi en fn stor familie, men ganske hormonell til tider.

tusen takk[:D] skal skrive i info tråden jeg[:D]

ORIGINAL: Babyhåp

Visst hører du til her, dere får jo assistanse til befruktning, dere også[:D]

Signerer denne. [:)]

Back
Topp