Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
hehe, er helt fersk her selv som du kan se, men dette finner vi ut av.. hihi..
har en spesialist i kvinnesykdommer i lillestrøm som setter meg på alle disse greiene, hun er fantastisk[:D]
du da?
så bra, er kjempe viktig med folk som tar en på alvor..
fikk beskjed av legen min at jeg måtte være prøver i 2 år før hun sente meg videre, etter 1 år og 8 mnd knakk jeg sammen og ble sent til hun jeg går hos nå.
føler at jeg er litt " utenfor" kroppen min når det kommer til alt dette her, alt er så nytt at jeg blir litt redd..
hvordan går det med deg?
Sånn psykisk tror jeg det går bra nå, men mens jeg ventet, var jeg et vrak[&:]
Fysisk går det veldig dårlig, har masse bivirkninger av sprayen, som ikke forsvant når jeg begynte å stikke...[:'(] Veldig svimmel, svetter masse, konsentrasjonsproblemer, vondt i hodet (fordi jeg gikk i veggen)+++ Så, ikke så bra altså...
Ja, er sykemeldt, foreløbig frem til torsdag neste uke, men får se, har mine tvil om at jeg kan gå på jobb... Jobber i barnehage, lite kult å falle med en liten på armen[&:]
Cile30 hva er det du holder på med . er ikke helt sikker på om jeg har kjønt det, men du er ikke på en av fertilitetsklinikkene våre, så da gjetter jeg på at det er Pergotime og AIH eller bare Pergotime foreløpig for deg. Hvet du hvordan oppleget ditt er fremover, hvor mange ganger skal du prøve Pergo før du prøver noe annet? Har du ultralyd underveis dersom du bare bruker Pergotime?
Jeg håper at du slipper å gjøre noe mer enn pergotime og at det funker for deg, lykke til.
Jeg stresser ikke med det, men savner ungene mine litt da[:(]
Kommer nok til å bli lenger sykemeldt, legen vil egentlig ha meg inn igjen i morgen, men får se det an[&:]
jeg hadde en runde pergo i november, så fikk jeg lap i desember der fant de ut at jeg har endometriose. har hatt litt venting før vi startet opp igjen, men nå har jeg hatt 4 dager dobbel pergo, startet i går på puregon og skal avslutte hele herligheten med ovitrelle..
hvis det ikke fungerer denne gangen skal jeg inn på ul for å se om cystene har kommet tilbake, så er det en ny runde med dette her.. puh..
er ikke helt god på alle forkortelsene, hva er aih?
AIH - artificial insemination husband. Inseminering. Sædcellene føres opp i livmor/eggleder via skjeden,.gjennom et rør AID - artificial insemination donor- Samme som AIH, men med donor istedetfor ektemann.
ellers så er IUI brukt også, dette er intra-uterine insemination (IUI). Her kan det både være med donor og ekteflle.
ikke noe spray, fikk beskjed at jeg skulle ta denne coctailen, så fri 1 dag så ovitrelle og deretter sex.... (samboeren synes at det var fantastisk å se sex som punkt 5, impulsivt og fint[:D])
Dersom jeg kjønner deg rett så har du bare hormonbehandling nå og at du og din bedre halvdel ordner resten på naturmetoden. Lykke til, spennendes å følge med på hvordan det går med deg.
har ikke fått beskjed at jeg skal insimeneres på noen annen måte enn "normalt"...?
tror hun tester litt for å se hva som fungerer, de skjønner ikke helt hvorfor vi ikke får det til,. mannen er frisk og cystene mine er borte, så det skulle ikke ha vært noe problem...[&o]
Da er det riktig da at du har hormonell behandling, og ikke assistert befruktning. Dere ordner alt på egenhånd på den naturlige måten med litt hjelp av medisiner.