Chumalunga!!

*Labambie

Forumet er livet
*Inne å sniker* [8D]

Har du begynt å snikteste? Jeg tenker så mye og så hardt på deg om dagen at nå måtte jeg bare spørre! [:D]

ORIGINAL: Chumalunga

Tusen takk for omtanken, det var da veldig hyggelig av dere! [:)][:)][:)]

Jeg tok en test for noen dager siden, der kom det faktisk opp en strek (og det var ikke pga eggløsningssprøyta, for den var ute av kroppen etter bare 3 dager, det sjekket jeg). Dessverre var det nok bare en skyggestrek, for i dag var testen derimot så negativ som den kan få blitt (er på rugedag 10). Så nå skal jeg ta fornuften fangen og vente til blodprøven på torsdag. Det kan jo hende det bare er for tidlig.

Er skikkelig kvalm og får anfall av svimmelhet, og masse mensmurringer i mage og korsrygg - men det skal sies at jeg har dette ofte i perioden frem mot menstruasjonen pga endmetriose, så jeg tør ikke helt legge for mye i det ennå. Spennende er det i alle fall! [:)][:)][:)]

Spennende altså!!! Blodprøven viser nok positiv!!![:)] Jeg håper for harde livet!!!!

Jeg krysser fingre og tær for deg snuppa, håper så inderlig at det er din tur nå [:D][:D][:D]

ORIGINAL: fano

Jeg krysser fingre og tær for deg snuppa, håper så inderlig at det er din tur nå [:D][:D][:D]

Krysser fingrer og tær for deg[:)][:)][:)]

ORIGINAL: FruStina

krysser alt jeg har for deg !!!

[:)]

ORIGINAL: Lbo83

ORIGINAL: Nesing

Krysser fingrene for et positivt resultat på torsdag, Chuma ! Nå skal og må det omsider gå deres vei! 

Håpar du får positiv blodprøve på torsdag! Kryssar fingrane for det! [:)]

ORIGINAL: håpomspirenosnart

Håpar du får positiv blodprøve på torsdag! Kryssar fingrane for det! [:)]

Back
Topp