Chumalunga snuppa <3

KrepsenErBlittMamma

Forumet er livet
Ville bare gi deg en stooooooooooooooooooooooooooor klem [:)]

Våknet til historien din, og jeg tror jeg kan lese den om og om igjen, uten å bli lei..
Kjenner meg så godt igjen, selv om vi ikke prøvde så lenge som dere...

Håper alt står bra til med deg, lenge siden jeg har hørt fra deg [;)]

Eg slenger meg på med mange klemmer her[:)][:)]

Du er ei herlig dame, som var ein stor støtte for meg, når eg var gravid, enda til du mistet din lille. Og eg unner deg så eit barn eller 2 til, er så trist å lese hele din historie. Du er beintøff dame som vil alle vel, og du burde sluppet alt det vonde du har opplevd.

Eg har ikkje møtt deg, men eg er glad du er her og snakker med meg, forteller meg din historie og gir det med å bli gravid og vansker man kan møte på, eit ansikt.

Mange klemmer

Chumalunga er helt fantastisk [:)]

ORIGINAL: S.Reve

ORIGINAL: Linntendo

Enig!Glad vi er på feb 08 sammen [:)]

Signerer denne på det sterkeste [:)]

ORIGINAL: Chumalunga

Næmmen, dere da! Nå ble jeg helt rørt her! [:)] Tusen takk, det var veldig koselig å høre! Ja, det er godt å ha gode venner og å stifte bekjentskaper med folk i samme situasjon - er så glad for å ha dere alle, det er godt med masse støtte i ryggen! [:)][:)][:)] Så søte dere er![:)]

Du, ja [;)]

ORIGINAL: Reset

ORIGINAL: S.Reve

Enig!Glad vi er på feb 08 sammen [:)]

Signerer denne på det sterkeste [:)]

hiver meg på denne[:D]

sign[:)][:)][:)]

Må bare signere alt og alle egentlig![:)]

Du er ei utrolig dame,Chuma!!

Å noe av det mest unike med deg, er at du ALLTID støtter og viser glede ovenfor andre, "uansett" hva du selv må gå igjennom. DET er stort gjort!

Stoor klem til deg[:)]

ORIGINAL: KrepsenErGravid

Næmmen, dere da! Nå ble jeg helt rørt her! [:)] Tusen takk, det var veldig koselig å høre! Ja, det er godt å ha gode venner og å stifte bekjentskaper med folk i samme situasjon - er så glad for å ha dere alle, det er godt med masse støtte i ryggen! [:)][:)][:)] Så søte dere er![:)]

Du, ja [;)]

Hvordan går det med deg? Tenk at du er kommet så langt allerede! Tiden går fort frem mot desember nå! [:)][:)][:)]

Joda, skal vel ikke klage..
Nå prøver vi bare å få den store "pengekabalen" til å gå opp..
Mye som skal kjøpes inn, og desverre er det vogn, seng, madrasser osv osv igjen [:'(]

Ja, tiden flyyyyr..
Stoooor klem [:D]

ORIGINAL: MilliVanilli

Må bare signere alt og alle egentlig![:)]

Du er ei utrolig dame,Chuma!!

Å noe av det mest unike med deg, er at du ALLTID støtter og viser glede ovenfor andre, "uansett" hva du selv må gå igjennom. DET er stort gjort!

Stoor klem til deg[:)]

Ja, hun er HEEERLIG!

Vært en fornøyelse å fått råd fra henne i prøvetiden [:)]

Back
Topp