Chuma

Så flott å lese om! Tårene triller av glede. Håper også det med størrelsen ikke betyr noe, og at den har vokst som den skal til neste gang!

forresten vi har bursdag på samme dag chuma :) :) 

mirakelimage skrev:
forresten vi har bursdag på samme dag chuma :) :) 

Har vi? :-) Ser ut til at vi har mye til felles! Oktober en en fin måned, på mange måter nå!

Så utrolig fint å lese.. Dette går nok bra

Line84 skrev:
Så utrolig bra, Chuma Nå ble jeg så glad på dere vegene! Dette var virkelig herlig lesing

Åååå så godt å høre!!! Ble ordentlig bekymret når vi ikke hørte noe!! Tårene renner her av lykke for deg.. Vet hvordan det er å endelig se det lille bankende hjertet!! Så utrolig deilig når man har lengtet så lenge!! Den tok seg sikkert bare en voksepause siden den er litt liten, lykke til med neste UL! :) Jeg skal også på UL den dagen :)

Å så bra! Har tenkt jeg må finne deg her inne så jeg kunne høre hvordn det gikk med deg. Så ajmmen vr du ikke her inne med en egen tråd:)
Så glad for å høre at det går bra og du fikk se det lille hjertet banke. Dette går bra!! Blir spennende å få en Ul til og se lille mirakelet!

Klemmer

så bra at alt går som det skal og det skal det gjøre fremmover også chuma! 
Vi fikk jo våre første barn sammen vet ikke om du husker meg men jeg er så glad på dine vegne,klem :)

S.Reve skrev:
så bra at alt går som det skal og det skal det gjøre fremmover også chuma! 
Vi fikk jo våre første barn sammen vet ikke om du husker meg men jeg er så glad på dine vegne,klem :)

Selvfølelig husker jeg deg, vennen! Tusen takk for gode ønsker - og masse lykke til du også med kommende fødsel!!

Nei, han nevnte ikke målene, sa bare" Du får komme igjen om en uke, så får vi håpe vi ser at den har vokst mer da." Velger å ikke henge meg opp i formuleringen hans, kan godt hende han ikke mente noe med det, så da velger jeg å ikke bekymre meg unødig! :-)

Chuma skrev:
Nei, han nevnte ikke målene, sa bare" Du får komme igjen om en uke, så får vi håpe vi ser at den har vokst mer da." Velger å ikke henge meg opp i formuleringen hans, kan godt hende han ikke mente noe med det, så da velger jeg å ikke bekymre meg unødig! :-)

Ja det er nok det beste! Han mente nok bare at han håper det går bra videre også! Så deilig altså.. Jeg har forresten også bursdag samme dag som deg! :)

Back
Topp