Christine!!

Lene1986

Forumet er livet
Du selger Casa interiør sant?? [:D][:D]

Da lurere jeg på en ting. Jeg skal ha party her hjemme i morgen. Er det noe bra tilbuder nå? [8D]

[;)] opp opp opp med seg, eller holde seg der!

tilbudene vet jeg faktisk ikke (venter på varene mine, samt kataloger og tilbudshefter). men vet at det er sykt gode betingelser for dem som er vertinner[:D] Masse masse avslag[:)]

ORIGINAL: ..christine..

tilbudene vet jeg faktisk ikke (venter på varene mine, samt kataloger og tilbudshefter). men vet at det er sykt gode betingelser for dem som er vertinner[:D] Masse masse avslag[:)]
Kult! Da er det bare å vente til hun kommer [:D] I dag blir det shopping. [:D]

ble det mye shopping?? Jeg får varene mine sikkert i morgen. 14!! kg med pynteting. GLEDER MEG!

Ble litt shopping[:D] Men hun fant ikke ut om det var noe tilbud [&:] SÅ hun skulle sjekke en ekstra gang i dag så kunne vi få bestille av tilbudene etter på. 

Står at det skal være nye tilbud hver mnd, og ekstra tilbud om du bestiller for over 500kr.

Hva kjøpte du da?

ORIGINAL: ..christine..

Står at det skal være nye tilbud hver mnd, og ekstra tilbud om du bestiller for over 500kr.

Hva kjøpte du da?
Jeg kjøpte : begge lysholderene elegance, kortholder og lysholder blomst. SÅ får jeg Stettfatet og bristol lykta [:D]

Back
Topp