christinaogfelix

Dær kom tåran... [:(]

Kondolerer så mye!
Tenner et lys for din kjære i kveld..

Å masse tanka å klæmma går til dæ å guttan dine..

Dette var bare helt forferdelig å lese!!! [:(] Mine tanker går til deg og barna hans! Håper du får god hjelp og søtte av de rundt deg nå!!

Å herregud, så trist! Kan ikke forestille meg den smerten du og ungene sitter igjen med[&o]

Sender dere gode tanker og klemmer!

Kondolerer[:(]

Kondolerer så mye Christina[:(] dette var helt grusomt. Alle mine tanker går til deg og guttene dine.
Stor klem fra meg

ORIGINAL: *Perlemor*

Dette var bare helt forferdelig å lese!!! [:(] Mine tanker går til deg og barna hans! Håper du får god hjelp og søtte av de rundt deg nå!!

[:(][:(][:(]
Helt forfedelig [:(]

ORIGINAL: *vimsa*

nå renner tårene[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(] vet ikke hva jeg skal si[:(][:(][:(][:(][:(]

[:(][:(][:(][:(][:(]

ORIGINAL: maman

Åh nei, så ufattelig vondt, helt forferdelig! Stakkars deg Christina! Masse klemmer til deg og små guttene.

ORIGINAL: *Sandermamma*

Kondolerer så mye Christina[:(] dette var helt grusomt. Alle mine tanker går til deg og guttene dine.
Stor klem fra meg

Føler med deg Christina [:(][:(]

Nå fikk jeg en skikkelig ekkel klump i magen. Mange mange klemmer til Cristina og barna.
Vet ikke hva jeg skal si annet enn kondolere[:(][:(][:(]

huff... dette var veldig vondt å høre... .. [:(] [:(] [:(] Tenker på dere ....

ORIGINAL: *Perlemor*

ORIGINAL: *Sandermamma*

Stor klem fra meg

ORIGINAL: Kvitre

Så forferdelig tragisk!!!
Ingen ord kan trøste, men sender en god klem fra oss. Tenker på dere......[:(]

kondolerer så mye[:(]

ORIGINAL: Hilde!

ORIGINAL: Kvitre

Så forferdelig tragisk!!!
Ingen ord kan trøste, men sender en god klem fra oss. Tenker på dere......[:(]

kondolerer så mye[:(]

kondolera så utrulig masse!!! tenker masse på dere.!

ORIGINAL: *LinnOgAlexander*

kondolerer så mye[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]

HELT FORFERDELIG!!

Sender dere tanker og klemmer. Dette er grusomt.

Back
Topp