christina87 sin datter

cathkal

Gift med forumet
her er dattare til min beste veninne som fødte for en uke siden..hun er så aldeles nydelig.[:D]kjenner jeg blir stolt.tilstanden hennes nå er vanskeli si noe om, men det de har funnet viste seg å ikke være svulst men noe annet de ikke har sett før[:(]håpe ungen kan få et godt liv.

her er linken på siden er det forskjellige sider som mormoren har laget til henne..engelen[:D]

http://www.babsyen.org/Nina_Alexandras_side.htm

her er også noen:

http://www.babsyen.org/BLOGGEN_hovedside.htm

Å herregud og nyydelig..[:D][:D][:D] Håper de finner ut av det da....

Såå nydelig jente! Håper så inderlig at de finner utav hva som feiler henne og at foreldrene får lov å se den herlige prinsessa si vokse opp! Mange varme og positive tanker er avsendt!

ORIGINAL: Ruskesara!

Hu var ei helt utrolig nydelig jente[:D] *snufs* ble helt rørt av begge bloggene

Hu var ei helt utrolig nydelig jente[:D] *snufs* ble helt rørt av begge bloggene

[:(]tårene trilla her no[:(][:(]
stakkars den lykkelige familien,får sånne beskjeder er sikkert ikke lett[:(]
håper det går fint med den nydelige prinsessen!!!!!x alt jeg har!
sender varme tanker til familien.

ORIGINAL: astrone

sign

ORIGINAL: Elimor

Såå nydelig jente! Håper så inderlig at de finner utav hva som feiler henne og at foreldrene får lov å se den herlige prinsessa si vokse opp! Mange varme og positive tanker er avsendt!

Er nesten nabo med mormora (Babsyen), så veit godt hvem de er.. Håper virkelig alt går bra med babyen og sånt.. Veit ikke helt hva jeg kan si, men jeg håper og ber for at de finner ut hva det er og at de kan fikse det.. [:(]

ORIGINAL: Godhjerta.

Så søt. Håper alt går bra med henne.
Nydelige blogger.
Forldrene har vel gitt tillatelse til at de blir offentliggjort her på BV ?

ja jeg har selvfølgeli spurt de:)de synes de var fint at jeg ville gjøre de

ORIGINAL: Almyrida81

Er nesten nabo med mormora (Babsyen), så veit godt hvem de er.. Håper virkelig alt går bra med babyen og sånt.. Veit ikke helt hva jeg kan si, men jeg håper og ber for at de finner ut hva det er og at de kan fikse det.. [:(]

Kan signera denne eg ..

Ei heilt nydlige jenta

b
ORIGINAL: Nøstet

ORIGINAL: MarcusMamma

ORIGINAL: astrone

sign

ORIGINAL: Elimor

kom en liten tåre nå ja...

Back
Topp