Chorizo...

Neinei

Forumet er livet
VIP
Februarlykke 2016
Mailykke 2018
Jeg tenkte å lage potetbåter med chorizo i dag, bare fordi...
Men chorizo skal man vel ikke spise? Eller?

Rema har nemlig chorizo som er merket med "helt rått" og hvor det står at den må varmebehandles. Og det blir den jo, når jeg hakker den og steker den først, og så blander den med bakt potet, putter den tilbake i potetskallet og gratinerer den i ovnen.
Eller tenker jeg helt feil nå?

Chorizo er helt fantastisk, og jeg pleier å steke den opp og ha den i tomatsuppe og kjøttsaus til pasta, så jeg har så innmari lyst til at det skal funke å kjøpe den rå og så steike den opp før jeg bruker den i varmmat...

Noen som vet?

Sniker ;)
Du kan spise Chorizo noensinne steker den først ja :)

Jeg tenkte å lage potetbåter med chorizo i dag, bare fordi...
Men chorizo skal man vel ikke spise? Eller?

Rema har nemlig chorizo som er merket med "helt rått" og hvor det står at den må varmebehandles. Og det blir den jo, når jeg hakker den og steker den først, og så blander den med bakt potet, putter den tilbake i potetskallet og gratinerer den i ovnen.
Eller tenker jeg helt feil nå?

Chorizo er helt fantastisk, og jeg pleier å steke den opp og ha den i tomatsuppe og kjøttsaus til pasta, så jeg har så innmari lyst til at det skal funke å kjøpe den rå og så steike den opp før jeg bruker den i varmmat...

Noen som vet?
Herreguuud, det hørtes godt ut! :O
Men ja, den blir jo stekt, så skal vel være trygt det. :)

Herreguuud, det hørtes godt ut! :O
Men ja, den blir jo stekt, så skal vel være trygt det. :)

Det er godt!
Og jeg har egentlig innmari lyst på tapas, så den retten her kan nok døyve litt... Håper jeg o.O

Det er godt!
Og jeg har egentlig innmari lyst på tapas, så den retten her kan nok døyve litt... Håper jeg o.O
Mmm, tapas. Bacondadler. Tror jeg må en tur på butikken! :p
Men ja, bakt potet høres også helt himmelsk ut. Aldri tenkt på å bruke spekeskinke i, men høres veldig fornuftig ut!

Den blir jo stekt, så da skal det vel være greit :)

Jeg vurderer sterkt å finne masse tapasoppskrifter og lage meg "gravid-tapas" en dag :P

Sånn når spekemat utgår er tapas det beste alternativet ;)

Stekte det og lagde salat med mozzaeella her for leden. Å shitt så godt!

Dette skulle ikke jeg ha lest nå (kl 01)... For hadde det vært en døgnåpen butikk å oppdrive tror jeg jaggu gubben hadde blitt sendt ut etter både bakt potet og chorizo nå!! :P Hørtes helt fantastisk godt ut må jeg si!!
(Ulempen med ikke å være kvalm lengre...)

Back
Topp