Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: lindaen
ORIGINAL: TonjeJenta
hva med chip hvor kun politiet har søkeverktøy slik at man ikke kan kontrollere de om det ikke er en alvorlig situasjon?
Da hadde jeg gjort det uten tvil!
ORIGINAL: Oline
Chippie barna ja...
Så i tillegg til at de blir kidnappa, så skal altså kidnapperen begynne å lete etter chipen med tapetkniv...[8|]
Tror heller jeg prøver å passe på barnet mitt, jeg...
ORIGINAL: Oline
Chippie barna ja...
Så i tillegg til at de blir kidnappa, så skal altså kidnapperen begynne å lete etter chipen med tapetkniv...[8|]
Tror heller jeg prøver å passe på barnet mitt, jeg...
ORIGINAL: TonjeTøsa
ORIGINAL: chantonet
jeg kunne godt tenke meg å chippe snuppa.
-ja det er sikkert å mulig å blokke signalene på et vis, men det vil uansett vere mulig å finne ut når det var signalisert sist
- om de skulle rote med en kniv for å finne den, hvor skal de rote ? den kan jo ligge hvor som helst. så tror ikke de kutter opp hele ungen for å finne den. de kan sikkert søke etter den, men det må da vere mulig å ha en chip som ikke kan søkes opp eksakt i kroppen. da får den heller vere der resten av livet men at barnet selv bestemmer når den skal " slås av" når de er myndige til å bestemme det. dessuten kan godt snuppa bli litt oppkutta i et raskt fjerne-chip inngrep enn at jeg aldri får ho tilbake.
- og det må vere på de vilkår dere andre nevner, at det er kun politiet som kan søke osv osv....
sant det... så liksom for meg at den MÅTTE ligge i nakken først jeg...[:D]
hehe... sikkert sett for mye X-files eller no...
ORIGINAL: *Mama*
ORIGINAL: TonjeTøsa
jeg kunne godt tenke meg å chippe snuppa.
-ja det er sikkert å mulig å blokke signalene på et vis, men det vil uansett vere mulig å finne ut når det var signalisert sist
- om de skulle rote med en kniv for å finne den, hvor skal de rote ? den kan jo ligge hvor som helst. så tror ikke de kutter opp hele ungen for å finne den. de kan sikkert søke etter den, men det må da vere mulig å ha en chip som ikke kan søkes opp eksakt i kroppen. da får den heller vere der resten av livet men at barnet selv bestemmer når den skal " slås av" når de er myndige til å bestemme det. dessuten kan godt snuppa bli litt oppkutta i et raskt fjerne-chip inngrep enn at jeg aldri får ho tilbake.
- og det må vere på de vilkår dere andre nevner, at det er kun politiet som kan søke osv osv....
sant det... så liksom for meg at den MÅTTE ligge i nakken først jeg...[:D]
hehe... sikkert sett for mye X-files eller no...
Det er jo der den ligger hos dyrene.. [:D] Var første tanke her også.