Chippendales

Salvia

Forumet er livet
VIP
Julibarna2014
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Chippendales har årlig (?) show i byen, og damene flokker til. Fniis, kjempegøy, og mannfolkene skal synes dette er ok.

Jeg ser for meg at hvis den kvinnelige versjonen av chippendales hadde kommet med et tilsvarende show, så hadde det vært en del kvinnfolk som ikke hadde akseptert at mannen dro dit.

Eller?

Jeg hadde sikkert dratt på showet hvis jeg var singel, men når jeg er i et forhold synes jeg det kanskje er litt respektløst ovenfor mannen?

Her er annonsen deres omskrevet til motsatt kjønn. Dette høres jo ikke ok ut i det hele tatt.
"De verdensberømte kvinnelige stripperne kommer til å sette Olavshallen i kok igjen. 12 sexy damer på scenen i et forrykende musikalsk show med sang, dans og mye kropp.
Chippendalettes er som Disneyland for menn! De leverer et show som er morsomt og med høy party-faktor. Dette er kvelden hvor mennene kan slippe seg løs og ha det gøy. Musikalsk er det noe for enhver smak - alt fra listetopper til country & western (de er jo tross alt amerikanske) og til sexy, rolig musikk. Så samle sammen en gjeng festlige menn, finn frem dressen og finskoene igjen, la dama stelle hjemme og unn deg en kveld med 12 sexy damer!
"

Uæææh, jeg er kanskje vrang - men syns sånt er dritharry, uavhengig av om det er menn eller kvinner som kler av seg på scenen :eek:
Men hadde garantert vært mer ramaskrik om det var en jentegruppe som reiste rundt og strippet, med Chippendales blir det kanskje mer "haha" og show med venninnegjengen enn sleazy stemning

Var på show for et par år siden med en venninnegjeng, var jo bare supergøy :-) ingen av våre menn som var noe som helst grinete. Men så hadde vel ikke noen av oss bitcha om mennene gjør noe slik heller. Er en vesentlig forskjell på å reise på guttetur og det å reise på strippeklubb alene eller f.eks få en lapdance syns jeg da :-) men alle er jo forskjellig og gjør det som passer for sitt forhold :-)

Ser ikke problemet med det. Jeg har tatt med sambo på strippwshow selv. Dog burlesque da som er mer morro og ikke så kleint. Men hadde ikke hatt problemer med om mannen dro på strippeshow. Han reagerte heller ikke da vi booket mannlig stripper til et utdrikningslag.

Synes slike ting er bare tåpelig, om det er menn eller kvinner :)

Veldig enig at det er rart at det er greit for menn å rive av seg klær på scenen, men ikke kvinner. Jeg har aldri vert fan av sont, menn eller kvinner på scenen, exen min er stor fan av burleske, og kverulerte med at det lissom skulle være styrkende for kvinnen, er bare tull.

Men som sagt, rart at det er akseptert hva mannfolk gjør, men hvis vi gjør slikt så er det skittent og billig...

Jeg hadde ikke dratt, bla i respekt for kjæresten.

Forskjellen påminnelse og kvinnelige strippere er at de mannlige, i vår del av verden iallfall, en del av en annen kultur og tradisjon; det kan hende jeg tar feil, men jeg ser på mannlig stripping som litt parodi, en humoristisk måte å uttrykke at kvinner og menn er likeverdige.

Når det er sagt så føler nok en del av de mannlige strippere seg stigmatisert og objektivisert slik som de kvinnelige. MEN når det er sagt så finnes det undertrykte mannlige (barne) prostituerte også så jeg klarer ikke ta så lett på det.

Blir jo som å se på magic mike osv. Ser ikke problemet med å dra på sånt. Jeg gjør det ikke selv, fordi jeg også synes det er Harry, og jeg blir ikke underholdt av at folk kler av seg, men hadde samboer likt det skulle jeg ikke hindret han, eller bitchet om det senere. Vi er veldig komfortable med nakenhet da, jeg har jo alltid spilt på guttelag, og de har jo struttet rundt naken rundt meg i alle år, så jeg synes ikke det er veldig spennende med sixpack og brystmuskeler da jeg ser det på 20 gutter hver dag og har gjort det i 15 år. Samboer liker nok å se sexy jenter, men han oppsøker det ikke på show og strippeklubber, han vil heller at jeg dropper å kle på meg etter en dusj istedet :D

Jeg ser ikke problemet. Og skulle bare ønske det var i vinter, da jeg arrangerte et utdrikningslag. Harry, men akk så moro etter litt vin.
Mannen har vært i utdrikningslag hvor det har vært strippere, og det gjør ikke meg noe.

Har vært på Chippendales sammen med venninnegjengen. Var veldig gøy, show og underholdning, og samboer hadde ingenting imot det. Men kan ikke si jeg blir tent av det, og det er ikke akkurat min type mannfolk :p Synes faktisk det beste med showet er all dansen og synginga :)

Når det er sagt har jeg heller ikke noe imot at samboer drar på strippeklubb når han er på guttetur, ser på det som helt uskyldig moro og som "en del av pakka" på gutteturer. Eneste jeg har sagt er at jeg håper de drar på litt ordentlige strippeklubber, hvor jeg ser for meg at det er mer sannsynlig at jentene er der fordi de har lyst og ikke fordi de er i en tvunget situasjon.
Så jeg hadde ikke hatt noe i mot at samboer dro på et slikt show nei. Hadde reagert mer hvis han stadig oppsøkte strippeklubber alene, eller skjulte at han hadde vært på slikt. Han forteller alltid om det hvis de har sett på stripping på turer, og det er helt greit for meg :)

Jeg synes ikke noe om sånt jeg:P Synes rett og slett det er litt tullete. Hadde ikke dratt heller i respekt for mannen. Han hadde nok ikke brydd seg, men jeg syns det blir feil å bænkre seg til for å se på halvnakne(?) mannfolk:D Hadde forsåvidt ikke gjort det om jeg var singel heller

Ærlig så ser jeg ikke hvorfor det er et problem?! Og det showet ser gøy ut- fikk billetter i gave av mannen faktisk og skal til høsten. Men nå hadde ikke jeg brydd meg om han hadde gått på noe lignende show heller.. Mener det er lov til å gjøre noe uten at det MÅ BETY AT den andre gjør noe DUMT.

Hadde ikke likt om mannen dro på sånt show. Skjønner ikke at damer eller menn som er i et forhold har behov for å dra å se på andre enn partneren sin. Da vil jeg heller fikse et eget show for han på soverommet.

Jeg har vært der og for min del handler det ikke om strippingen. De kunne godt behold klærne på. Men jeg syns faktisk de hadde et bra show og ikke minst bra danserutiner. Jeg syns det er fasinerende når gutter danser bra. Sikkert fordi jeg er dansejente selv :p også hadde de innslag av sang osv.

Ærlig så ser jeg ikke hvorfor det er et problem?! Og det showet ser gøy ut- fikk billetter i gave av mannen faktisk og skal til høsten. Men nå hadde ikke jeg brydd meg om han hadde gått på noe lignende show heller.. Mener det er lov til å gjøre noe uten at det MÅ BETY AT den andre gjør noe DUMT.

Skjønner jo at vi har forskjellige meninger, men for meg så handler det ikke om redsel for at jeg eller partneren skal gjøre no dumt. Overhodet ikke! Det er liksom bare mer en prinsippsak, som for meg handler om respekt. At andre mener no annet, er helt greit for meg. Måtte bare påpeke det, siden det virka som du kanskje hadde et noe ensidig perspektiv på hvorfor andre ikke syns det er greit :)

Skjønner jo at vi har forskjellige meninger, men for meg så handler det ikke om redsel for at jeg eller partneren skal gjøre no dumt. Overhodet ikke! Det er liksom bare mer en prinsippsak, som for meg handler om respekt. At andre mener no annet, er helt greit for meg. Måtte bare påpeke det, siden det virka som du kanskje hadde et noe ensidig perspektiv på hvorfor andre ikke syns det er greit :)

Handler jo ikke om at jeg IKKE respektere min mann. Men for all del, det er din mening på dette her. Jeg har min mening. Og hva mener du egentlig med at jeg har et noe ensidig perspektiv på dette? Jeg ser rett og slett ikke noe problem med det, og for det skal jeg bli sett på med ugle øyne?!

Handler jo ikke om at jeg IKKE respektere min mann. Men for all del, det er din mening på dette her. Jeg har min mening. Og hva mener du egentlig med at jeg har et noe ensidig perspektiv på dette? Jeg ser rett og slett ikke noe problem med det, og for det skal jeg bli sett på med ugle øyne?!
Jeg mente ikke at du ikke respekterer din mann! Absolutt ikke. Men for meg er handler det om respekt, men jeg skjønner at andre kan syns det er greit selv om man respekterer partneren:)

Jeg tror kanskje du misforstod meg, enten det eller så har jeg misforstått deg. Du skrev at "Mener det er lov til å gjøre noe uten at det MÅ BETY AT den andre gjør noe DUMT." Da oppfattet jeg det som at du tenker at dem som ikke liker at mannen hadde dratt på no sånt, ikke liker det fordi dem er redde for at partneren gjør no dumt. Og da mente jeg å påpeke at det finnes andre grunner til at man ikke liker det, det MÅ ikke være derfor. Ah, ble litt innvikla!! Håper du skjønner hva jeg mener :P

Back
Topp