Chinchilla

tojenter

Forumet er livet
Tok deg på ordet med det du skrev i god morgen tråden, så jeg  lot alt ligge slik jeg la det i fra meg i sta og tok meg en laaang dusj[;)] så no skal jeg bare legge mattene i bilen og sette barnesetene inn... etter det blir det soft is og en liten handletur.... så skal jeg ut til snuppa mi og pappaen hennes og spise middag sammen med de[8D][8D][8D] Resten av husarbeidet kan ligge til mandag[:D] så det blir ainatid i dag og i morra[:D]

Flink jente, hør på pelsballen du! Det har nok både du, babyen og snuppa di godt av!
Ha en deilig lat dag!

Flink jente ja Ainasnuppa

Skulle selv ha vært like flink som deg i dag, men nå er jeg så dritt lei av å sitte å utføre sofatjeneste, så i dag klarer jeg rett og slett ikke holde fingra unna vaskebøtta.....Sambo er ute å gnikker å gnur på bilen, og innstallerer bilstolbasen....så noe må jeg gjøre for å få dagen til å gå....MEN, burde jo tatt det med ro.....tar maaange pauser da[;)]

Enjoy Ainadagen, og kos deg med dinner sammen med snuppa di og pappan!!! [;)]

Så godt å høre aina!!!!!!!!!!!!!!!! Det fortjente du virkelig!!!!! Nå ble jeg glad i hjertet
Synes vi må være litt flinke til å ta vare på oss selv innimellom også! [:)]

Var litt digg å bare la det ligge tidligere i dag, men lurer på om jeg skal gå ned å ta det no....Er jo greit for snuppa  mi å komme hjem til et rent og pent rom[;)]

Gjeeeeeeeee deg!!!! Du kan ta det i morgen----gi deg en selv en HEL fridag nå! YOU CAN DO IT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [:)]

hehe har jo lagt på sofaen og gjort ingenting jo... kjeder meg gjør jeg også[8|] og da kan jeg like godt gjøre noe fornuftig![;)]

Heheh.......du altså! Makk i ræven!

ORIGINAL: Chinchilla

Heheh.......du altså! Makk i ræven!

ja...
men er greit å ha  alt klart og at det er ryddig i disse tider... er jo alene vettu... og vil ikke komme hjem fra barsel og måtte begynne å rydde[&:]

Back
Topp