Imsofly Forumet er livet 17 Jan 2011 #5 ORIGINAL: Anetteee.. Spørs litt hva du lurer på daa.... [:D] utseende[:D]
A Anetteee.. Blir kjent med forumet 18 Jan 2011 #6 Hmm.... Jeg hakke masse peiling, men bittelitt kanskje! [:-] Men vet jo det er noen oppdrettere av chihuahua her inne, husker bare ikke hva hun heter! [8|] *rooooooooooooper på oppdretter`n* [:D]
Hmm.... Jeg hakke masse peiling, men bittelitt kanskje! [:-] Men vet jo det er noen oppdrettere av chihuahua her inne, husker bare ikke hva hun heter! [8|] *rooooooooooooper på oppdretter`n* [:D]
Imsofly Forumet er livet 18 Jan 2011 #7 ORIGINAL: Anetteee.. Hmm.... Jeg hakke masse peiling, men bittelitt kanskje! [:-] Men vet jo det er noen oppdrettere av chihuahua her inne, husker bare ikke hva hun heter! [8|] *rooooooooooooper på oppdretter`n* [:D] takk!!![:D]
ORIGINAL: Anetteee.. Hmm.... Jeg hakke masse peiling, men bittelitt kanskje! [:-] Men vet jo det er noen oppdrettere av chihuahua her inne, husker bare ikke hva hun heter! [8|] *rooooooooooooper på oppdretter`n* [:D] takk!!![:D]