Chicka (å andre som vet)

• Trådstarter Trådstarter Gjest
  • Opprettet Opprettet
Testet ikke så mye, men fikk masse tips. Også fikk jeg låne med meg mei taien til hu ene der. Å den var helt super å ha på seg. Har brukt Baby Bjørn noen ganger men får jo vondt i hele kroppen av den. Strammer jo overalt [&:] Men det gjorde ikke den her altså.

Kan anbefale en sånn [:)]

Jeg har jo det sjalet da, har brukt det en del, men var mye enkklere å få på seg en mei tai enn et sjal som er 5 m langt.... Men begge deler er MYE bedre enn Baby Bjørn.

Meldte meg inn i tettinntil.no i stad - en forum side med bære tips å sånn å der stod veldig mye om de forskjellige bæremåtene.

ORIGINAL: Beijbi

Jeg har jo det sjalet da, har brukt det en del, men var mye enkklere å få på seg en mei tai enn et sjal som er 5 m langt.... Men begge deler er MYE bedre enn Baby Bjørn.

Meldte meg inn i tettinntil.no i stad - en forum side med bære tips å sånn å der stod veldig mye om de forskjellige bæremåtene.

Vi begynner å bli ganske mange her inne nå som også er inne på tettinntil. Morro!!!

Så morro [:)]
Heter det samme der inne som her, så vet dere det....hehe!

Nikki: Du får finne et litt mandig stoff da vettu, så blir det litt tøft å bruke det

ORIGINAL: Byttanå:Nikki!

er en MT mandig nok da?? hehe.. får man gubben til å gå med en slik?
får nok ikke

MIn bruker det gjerne, og han er litt opptatt av at det er "mandig"
Men så er den svart/hvit da, ganske nøytral!

ORIGINAL: Byttanå:Nikki!

=)
da høres det jo bra ut.
hvor lenge bruker man en mt altså hvor lenge kan barnet sitte der uten at det kjennes tungt?
er vel muligens like greit å beholde baby bjørnen nå,kjøpe mt ved neste unge

MT kan brukes til ungen er iallefall 2 år.. Kan bære ungen på ryggen og med den. Ingen grunn til å vente [;)]
Vet om friluftsmennesker som bruker MT/sjal istedet for bæremeis på fjelltur faktisk..

Jeg spurte to*gull å hu også snakka om rundt 2 år. Så det er jo en god stund til det.... [:)]

Back
Topp