Chicco next2me vugge

Kokosnøtt

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Hei! Hva tenker dere om denne løsningen for seng før babyen flyttes til eget rom?
05d904ca71ee67689cb953f623278729

Den var fin❤️

Ja ikke sant! Praktisk syns jeg også den virker som. Ettersom den tar liten plass og enkelt kan pakkes sammen hvis vi feks skal sove et annet sted enn hjemme. De hadde tilbud på den på babybanden nå, så tenkte å kjøpe den siden man idag fikk 10% ekstra avslag, men plutselig så var den ikke der lenger. Veldig kjipt. Men vi har nå fortsatt god tid, kommer vel mer salg :D

Det er en sånn eller bedside cribb vi kommer til å gå for denne gang.
Kjempe praktisk når man har dårlig plass på soverommet. Og har ei sprinkelseng med ei storesøster oppi der allerede hehe

Ja ikke sant! Praktisk syns jeg også den virker som. Ettersom den tar liten plass og enkelt kan pakkes sammen hvis vi feks skal sove et annet sted enn hjemme. De hadde tilbud på den på babybanden nå, så tenkte å kjøpe den siden man idag fikk 10% ekstra avslag, men plutselig så var den ikke der lenger. Veldig kjipt. Men vi har nå fortsatt god tid, kommer vel mer salg :D

Jeg tenkte på denne selv, men kjøper heller bedside crib :)
For å si det sann, den er ikke liten.. når jeg såg den i virkeligheten er den gigantisk! Ble sjokkert *haha*, for den ser jo så liten å nett ut på bildet :p
Å ikke minst tung..

Vi skal også ha en vugge på stua, så vi trenger heller ikke den vippefunksjonen.
Så for oss ble valget likevel enkelt :)
Men ja, fin og praktisk er den :)

Hei! Hva tenker dere om denne løsningen for seng før babyen flyttes til eget rom?
05d904ca71ee67689cb953f623278729

Jeg har akkurat bestilt den nå på nettet fra jollyroom :)
Ville ha den blågrønne siden mannen også likte den, men fant den ikke på tilbudet så da ble det den på bildet ditt :D

Den var veldig kul i den blågrønne fargen! Har bare sett den i brun, hvit og rosa før. Blir mest sannsynlig i hvit på oss tenker jeg. Nå har vi handla veldig mye denne mnd, så da får jeg følge med om det blir tilbud igjen etterhvert, så blir det den på oss også :D

Jeg har akkurat kjøpt den i lys grå :-) Var/er tilbud på nett, så fikk den for 1799kr. Har ikke funnet den billigere noe annet sted.

Skal selv ha babybay, og lest masse om at disse sengene er kjempe kjekke den første tiden. Spesielt hvis du ammer, for da slipper du opp å romsterte og babyen får sovne fortere igjen :)

Vi har også liten plass ved siden av senga, og har funnet en smal bedside seng. Den er 50 cm bred. Så har vi en annen seng på barnerommet.

Back
Topp