Chicco next2me erfaringer?

Glitterstøv

Forelsket i forumet
JuniJubel2021
Julibarna2024☀️
Noen med erfaringer rundt denne typen seng? Vurderer denne typen seng denne gangen. Har bare erfaring med sprinkelseng fra tidligere, men syns de blir så store i starten :hilarious:
 
Veldig fornøyd med vår, selv om den ble lite brukt fordi førstemann ikke ville ligge alene. Men det var pga barnet, ikke sengen :joyful: Skal bruke den igjen denne gangen
 
Veldig fornøyd :) brukte til frøkna var 7 mnd. Skal bruke denne gangen også.
 
Har også lyst på den! Men hvordan er det å kjøpe sånt brukt? Er det dumt?
 
Har også lyst på den! Men hvordan er det å kjøpe sånt brukt? Er det dumt?
Jeg vurderer å kjøpe brukt om jeg finner en som er pent brukt. Har skjønt det meste kan tas av å vaskes også. Så kjøper jeg bare ny madrass. Syns 3000 er ganske mye å betale for en ny :shy:
 
Jeg vurderer å kjøpe brukt om jeg finner en som er pent brukt. Har skjønt det meste kan tas av å vaskes også. Så kjøper jeg bare ny madrass. Syns 3000 er ganske mye å betale for en ny :shy:
Ja jeg fikk tilbud om å kjøpe en brukt veldig billig, tenkte også på at det måtte gå ann å kjøpe ny madrass :D
 
Ikke prøvd og skal ikke har aldri klart å få de små til å sove alene så kapitulerer og lar de sove med meg, kansje jeg får det til denne gangen men ikke fått det til med de to første
 
Back
Topp