Chicco next to me

Elise95

Glad i forumet
Flere som har den? Bruker dere kun den madrassen som hører til? Synes den virker så hard.. noen som har kjøpt ekstra madrass eller lagt noe mer oppi der?

Flere som har den? Bruker dere kun den madrassen som hører til? Synes den virker så hard.. noen som har kjøpt ekstra madrass eller lagt noe mer oppi der?
Brukte den til gutten min var 6 mnd. Var veldig fornøyd med den :) brukte en ullovermadrass oppå. Det fungerte helt fint.

Jeg har ammemadrass med lammeskinn under i chiccoen nå mens han er liten, straks 6 uker.

Liker at ammemadrassen begrenser plassen noe, og det blir lettere å pakke dyna rundt. Syns også det ble kaldt uten skinnet i starten, vi har det vanligvis litt kaldt på soverommet.

Bruker nestet oppi, for at det ikke skal være så tomt rundt henne. Hun er fire måneder nå, men slår fortsatt ut med armene i søvne, og da er det lett å våkne om det ikke er noen kanter der. Hadde i utgangspunktet ikke tenkt å ha noe oppi, pga. fare for krybbedød og sånt, som noen over her nevnte.

Jenta mi vil ikke ligge oppi den så vi samsover ennå (8 uker). Har lammeskinn i. Flere som synes senga er skjev? Hun ruller på en måte over på ene siden når hun ligger i den

Jenta mi vil ikke ligge oppi den så vi samsover ennå (8 uker). Har lammeskinn i. Flere som synes senga er skjev? Hun ruller på en måte over på ene siden når hun ligger i den

Har du fått madrassen ordentlig ned i bunn?

Har ikke fått tatt den i bruk ennå, men min ser iallfall ikke skeiv ut.

Back
Topp