Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fulgte du vekt-grensa? Mini her der ca 8kg, men ligger så sykt urolig.. Redd for at han skal sparke istykker sengaBrukte den til mini begynte å reise seg opp i den, 8-9 mnd![]()
Ja jeg fulgte den siden mini er lett for alderenFulgte du vekt-grensa? Mini her der ca 8kg, men ligger så sykt urolig.. Redd for at han skal sparke istykker senga![]()
Min sønn lå på tvers store deler av tiden så vi så aldri at han vokste ut av denHan bruker den enda, blir snart 6 mnd. Men må bytte den ut snart, da han er 9 kg (vektgrensa), men også at han snart er for lang for den! Men har vært veldig fornøyd med den hele tiden![]()
Nettopp passert 5 mndJa jeg fulgte den siden mini er lett for alderenhadde ikke bikket 9kg da vi sluttet å bruke den en gang
men han sparket mye da. Han likte det godt hehe. Hvor gammel er din?
HahaMin sønn lå på tvers store deler av tiden så vi så aldri at han vokste ut av denhver gang vi la han ned så krøllet han seg bare sammen med en gang
![]()
Hehe noen ganger så lurer jeg litt på hvordan de får soveHahamin legger seg bare helt innerst på kanten mot meg og ser ut som om han vil over i senga vår... Legger seg på tvers i reisesenga, men ikke i denne!
Ja dumt at grensen bare er 9kg. Det går jo så fort for de fleste. Hva med eget rom?Nettopp passert 5 mnd![]()
Hater at jeg må finne sprinkelsenga, vi har så sykt dårlig plass på soverommethadde jo håpt vi kune bruke denne noen mnd til
![]()
Vi har ikke eget rom til han.. Blir å dele med storesøster etter hvert. Må bare finne ut en finurlig løsning på plass på det rommet og førstJa dumt at grensen bare er 9kg. Det går jo så fort for de fleste. Hva med eget rom?
Jeg forstår deg godt. Ble mye samsoving på oss etter at vuggen ble for litenVi har ikke eget rom til han.. Blir å dele med storesøster etter hvert. Må bare finne ut en finurlig løsning på plass på det rommet og førstså vil jeg gjerne ha han hos meg noen mnd til..
![]()