Chibi's dagbok!

Chibi

Hoot hoot!
Er vel greit med en liten dagbok hvor jeg kan lufte mine egne tanker og diverse fram til en liten spire sitter :)
Tok min siste p-pille onsdag 6.august. Fredagen begynte bortfallsblødningen og den holder på enda (4 dager etter).
Håper på en litt mer stabil syklus denne gangen. Før spire nr 1 satt, tok det 14 prøveperioder.

Jeg føler jeg er mye med avslappa med det hele denne gangen. Ja, jeg har kjøpt mange EL-tester, men kun for å finne ut hva slags sykluser jeg har, ikke for å teste støtt og stadig som jeg gjorde første gangen :p

Denne gangen har jeg også mye å bedrive tiden med! Første gangen hadde jeg bare deltidsjobb, så jeg hadde mye fri og da gikk dagene og ukene saaaaaaaaaaakte!! Herrefred..
Nå har jeg 100% stilling, vi har en datter på 4 år og i tillegg planlegger vi bryllup! :D Gifter oss 4 oktober, så det meste av planleggingen er vel strengt tatt gjort unna, men er deilig å ha mange andre ting å tenke på enn kun det å prøve å bli gravid!
Jeg har en god følelse denne gangen! Hvem vet? Kanskje har en spire satt seg fast innen bryllupsdagen?

Håper du slipper 14 pp denne gangen!! ♡ Lurt å slappe av rundt prøvingen tror jeg. Da jobber ikke kroppen så mye med andre ting enn det den skal, nemlig babylaging ;-) Masse lykke til!

Jente 2004 og gutt 2013

2014 Pp1 Ikm ca 26. august

Så koselig med bryllup:). Håper spiren sitter raskere hos dere denne gangen:). Men kost å prøve også❤️.

Masse lykke til, blir spennende å følge med:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Jeg venter og venter og venter... Denne bortfallsblødningen etter pilleslutt kan stoppe snart syns jeg! Har nå blødd i 6 dager med mye friskt blod. Håper virkelig det avtar litt i dag!

Sitter her og tenker. Jeg har en lettblødende livmorhals. Det fikk jeg bekrefta ved forrige svangerskap fordi jeg blødde støtt og stadig. Så nå blir det litt vanskelig å finne ut av hva som er bortfallsblødning og hva som er blødning pga livmorhalsen!
Første gangen vi prøvde å bli gravide hadde jeg EL selvom jeg blødde. Og jeg blødde selvom jeg var gravid :p
Er bra jeg har bestilt rundt 40 EL tester.. tror de kommer til å bli flittig brukt. Hersens livmorhals altså!

Æsj så kjedelig å ha det slik da!! Da er du jo avhengig av el tester ja :-/ Håper du får el snart ♡♡

Jente 2004 og gutt 2013

Masse lykke til!! :D Krysser fingrene for dere. Spennende med bryllup og greier, da. Du har jo masse å se henge fingrene i. Selv er jeg arbeidsledig, så en deltidsjobb hadde ikke akkurat vært ille.. Du kan tro det er kjedelig.

Håper spira sitter fort hos dere denne gangen. :D

I går var endelig siste blødningsdag etter pilleslutt! Så foreløpig regner jeg det som at jeg er på CD 8. Det var jo bare et bortfallsblødning, men jeg må ha noe å gå utifra så lenge. Begynner å teste etter EL på CD 12 tenkte jeg.

In other news, så har jeg kjøpt meg Salvie-te i dag. Det skal visst være bra for egga :p Er bare et kjerringråd tror jeg, men det skader jo ikke å prøve med mindre man er gravid! Og jeg er langt fra gravid så derfor så prøver jeg!

Jakten på salvie var lettere sagt enn gjort! Jeg har vært innom tre helsekostbutikker, fire apotek og tre dagligvarebutikker. Enten så hadde de det ikke, eller så var de utsolgt.
Jeg måtte kjøre helt til naboby'n (det var bare en 25 minutters kjøretur) for å finne det! Og etter så mye jobb så BØR det ha en virkning! :laughing021

CD 9 i dag. Jeg har bestilt meg mange flere EL tester, for i morgen tenkte jeg å begynne å teste etter EL! Må jo begynne en eller annen gang.. Med tanke på at jeg har noen liggende i skuffen og venter på 50 til, så er det jo bare å teste i vei :p Sitter her med salvie-te og håper det skal ha noen virkning! Jeg blir ikke superskuffa eller overraska hvis jeg ikke får noen positiv test til uka med tanke på at jeg går utifra bortfallsblødningen som mensen, derav et tonn med tester som er bestilt så jeg kan føle jeg har litt kontroll :D

Krysser fingrene for snarlig el!! :-D

Jente 2004 og gutt 2013

Da er den første EL testen tatt, og den var som forventa veldig negativ :-) Så da er det bare å teste hver dag fremover å håpe at streken bare blir sterkere før den blir svakere igjen :-D
Nå sitter jeg og venter på brudekjolen min! Den blir levert på døra hvert øyeblikk!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1408369136231.jpg
    1408369136231.jpg
    16,7 KB · Visninger: 119
CD 12 i dag. Fortsatt negativ EL test. Håper jeg får en positiv test i løpet av denne uka så jeg vet sånn noenlunde hvor jeg har syklusen min :)
Her i huset er det sykdom ute og går. Jeg har feber, vondii bilhuler og vond hals og i dag måtte jeg hente lille snupp tidlig i barnehagen fordi ho ikke var i form. Så da er vi hjemme fra jobb og barnehage i morgen, så får pappa'n i huset stelle med oss begge :D

Blir spennende å se når EL kommer :) jeg ligger også rett ut med feber, bihuler som sprenger og en hoste som irriterer sambo! Han sier at jeg må lære meg å hoste ! Hehe!! Gleder meg til å følge med!:)

Jeg kjøpte meg Clearblue digital EL tester med dobbel hormonindikator på tirsdag. Tok en test på tirsdag og da kom det bare en blank sirkel, tok en test i går (onsdag) og da kom det også en blank sirkel. Tok en i dag tidlig (torsdag) og jaggu blinka det ikke et smilefjes til meg :D Et blinkende fjes betyr høy fertilitet. Da er det bare å fortsette å teste til jeg får et smilefjes som ikke blinker (maksimal fertilitet). Og selvfølgelig legge inn aksjer i mellomtiden! :D:D
Håper jeg kommer inn i DPO land snart!

Tok også en strimmeltest.. Men den var negativ... Skjønner ikke helt det, men fortsetter å teste med strimmel på kveldene og CB på morgenen :)

Vedlegg

• EL.jpg
    EL.jpg
    11,8 KB · Visninger: 126
Last edited:
Håhåhå!! Men er ikke fordelen med CB at den oppdager at det skjer noe litt før andre typer tester?? Uansett, happy humping ;)

Håhåhå!! Men er ikke fordelen med CB at den oppdager at det skjer noe litt før andre typer tester?? Uansett, happy humping ;)

Vi satser på det!! :p
Uansett blir det happy humping gjennom helga! Hoho:D

Et nytt blinkende smilefjes på testen i dag tidlig :) Men negativ strimmel nå i kveld...
Håper jeg får et fast smilefjes snart så jeg kan forholde meg til når EL ca har skjedd. Ellers har jeg merka litt slim i dag, og jeg har vondt i magen på venstre side innimellom og korsryggen føles sliten og litt vond.
Har ikke tenkt noe særlig over det da dette begynte i går, men kanskje det har en sammenheng med at EL er rundt hjørnet da? Håper på å se et fast smilefjes i morgen!
Aksjer blir lagt inn i dag og! :love022

YES! Et fast smilefjes i dag! :D Maks fertilitet sies det :p Bra vi tok en runde i halmen i dag tidlig da!
I kveld skal lille snupp være hos mormor og morfar så skal jeg og kællen på kino. Blir koselig. Skal se nye episoden av Dr. Who og milde måne som jeg gleder meg! :D Blir en flott flott datekveld med en happy ending :happy112Så i morgen regner jeg det som at jeg endelig er i DPO land!

Back
Topp