cherrox/thermo/dock boots osv..

Fride :)

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Er det nødvendig å kjøpe noe sånt tro? Vi hadde ikke det i fjor og følte ikke vi trengte det, hadde gummistøvler og gode vanntette vintersko. Men nå i år er han jo mye mer aktiv. Har dere kjøpt eller planlegger å kjøpe? Syns viking thermo ser ganske ålreit ut da, hørt mye pent om de, men er litt usikker.. [:D]

vi kjøpte ifjor men de var for store, i år er de for liten så vi sendte de til Ukraina hehe..

men kommer ikke til å kjøpe nye, hun har støvler og gode vanntette støvletter.. cherrox'er kan fort bli veldig glatte i snø f eks...

jeg kjopte sånne idag. jurer på om de hette slurp eller noe sån? hehe... er ikke så nøye hva de heter, men de er i allefall gode og varme støvler nå ut over høsten. Der kommer skikkelig våte vinterdager og da tror jeg disse blir topp. KJøpte i tillegg noen viking vintersko. Skulle visst være gode, og det bør de med den prisen :S

vi har cherrox fra i fjor, som hun brukte i to uker før det ble for varmt (398 spenn rett ut avvinduet...) .

I år har vi kjøpt dock boots til 200 kr på obs. Har ikke brukt de så mye enda, for hun går i joggesko med ullsokker i fremdeles, men snart er nok ikke det nok. Tenker at de blir nok brukt mye rundt null grader, med snø og snøsmelting i sola hver dag, når det blir bløt snø og bløtt på bakken.

Men vi må jo kjøpe vintersko også regner jeg med... og kanskje noen høstsko...

hørte cherrox var veldig glatte og mens viking thermo er lettere og ikke så glatte.. de har de faktisk opp til str 41 lurer på om jeg skal kjøpe til meg selv og haha [8D][:D]

Vi har kjøpt Viking Thermo og har prøvd de et par ganger allerede. De er fantastiske.
Utrolig passform og de er varme og gode.
Til vinteren har jeg kjøpt Ponny sympatex.

pratet med barnehagen og de anbefalte ikke cherrox forde de blir så kalde med en gang de blir minus grader ...så i framtiden blir de støvler med "dykker drakt "stoff(holder -15 grader) ...de ble anbefalt av barnehagen som( de solgte på obs for 199) ....husker ikke hva de heter da ....har nå kjøpt 1 par til lona ellers bruker vi alt som vi har arvet av sko til ungene både vanlig støvler og cherrox så lenge de passer i størrelse .....hadde blitt fattig hvis vi skulle kjøpt alt nytt til gjengen

Litja sine støvler var bynt å bli for små så jeg kjøpte cherrox fra økonomisko, som en overgang til vintersko.. funker veldig fint di altså!

ORIGINAL: litefrø

Disse Kjøpte vi i dag:)

de nederste har snuppa også, bare i lilla.. ;) Str 23 måtte hun ha da;)

skal kjøpe cherrox også.. men gidder ikke legge noe særlig penger i de.. for jeg bruker ikke cherroxer noe særlig.. står bare som ekstra sko i bhg.. cherroxer eller støvler generelt er jo ikke akkurat det beste og letteste for små føtter.. ;)

sant det men i viking thermo er det en annen type plast enn i vanlig cherrox som er mye lettere og holder bedre på varmen. tror jeg [8D][:D] sikler litt på de altså...... 

Bruker barna Cherrox nå? Trudde det var vintersko jeg? [8|] [8D] hehe

Har kjøpt helt nye Timberland sko til snuppa jeg [:D]

mamma og svigermor spleisa på cherrox og nye ponny vintersko til frøkna mens vi var på ferie, så jeg slapp å velge gitt [8D] Blir cherroxene som blir mest brukt nå om dagen fordi de er roooosa og hun får de på selv [8D][:D]

får vel ta han med i butikken en dag [:)] frister mest å kjøpe på nettet men vet ikke hvilken størrelse jeg skulle kjøpt så det er nok ikke så lurt [:D] kan faktisk hende vinterskoene fra i fjor passer ennå, han har ikke vokst så mye i føttene [8|] han bruker nå 22 i joggesko og gummistøvler, de kjøpte vi i sommer og de passer veldig fint.. vinterskoene er 23 men det var jo fordi vi måtte ha plass til tjukk sokk i fjor og det blir det sikkert ikke plass til nå. kan kanskje bruke de i en overgang da.. 

Back
Topp