Chello og Monicus.... :

Dorothy_1

Gift med forumet
Jeg drømte I natt at dere var på sykehuset, Og fikk babyene deres.... [:D]

ORIGINAL: chello

ååååååå hvorfor kan det ikke bare være sant!!! Men det er jo på en måte nesten sant da. IMORGEN IMORGEN!!!!!!!!!

Bare 1 dag til..... Men Jeg lurer på noe... Hvorfor vil du Ikkje vente til etter 1. Juli.... ????? Med tanke på permisjon og sånnnn Det er joh bare et par dager senere..... [:D]

Er student så sambo får ikke persmisjon uansett... så for meg spiller det iiiingen rolle[:D]

Okey.... Da er det joh det samme.... [:D]

Hehehe.. gjorde du[:D]

Hadde vært koselig med baby nå ja.
Lyst til å putte en unge i alle klærene vi har.
I dag er det 26 bare fååå dager igjen til juli, så jeg kan fint vente litt til.

ORIGINAL: Monicus

Hehehe.. gjorde du[:D]

Hadde vært koselig med baby nå ja.
Lyst til å putte en unge i alle klærene vi har.
I dag er det 26 bare fååå dager igjen til juli, så jeg kan fint vente litt til.

Der kom maaaaaage suge ja!!!!!! HERREGUD!!!! fikk plutselig helt hetta jeg. Skal snart igjennom samme rund-dansen igjen med fødsel, barsel, tia etterpå .... vogna.... [:(][:(][:(] og her kommer tårene!!!

Har ikke godt helt opp for meg enda at det skjer snart. Helt heeeeelt uvirkelig...

Frøken hormonella du og ja[;)]
Det er nok litt anderledes for deg som på en måte vet hva du går til og skal igjennom.
Sitter her med dette tryne jeg[8|]

Det var meg for 2 år siden [8|] ... Men ang smertene under fødsel jeg jeg faktisk sånn [8|] enda. Husker bare tia etterpå da jeg var helt oppslukt i lucas og kunne ikke ta øynene vekk i fra han. Satt bare der i senga å stirra på han i timesvis oppe på barsel! hehehe... [:(][:(][:(] ... gleder meg sånn

[:(][:(] det gleder jeg meg til[:(][:(] Herregud, jeg kommer til å grine mye på barselavd. tror jeg! Jeg er så sinnsykt følelses menneske.
Griner av alt for lite.. så tenk.. puh, blir slitsomt gitt.

Back
Topp