Cheese Doodles! NEI, dette

*Sandermamma*

Forumet er livet
er IKKE en sånn tråd[:D] Men dæven steike så godt a gitt[:)]
Kunne godt sluppet unna den dritlukta på fingrene, og fettet på tastaturet, men namme namme namme nammmmmmm[:D][:D][:D]

ORIGINAL: rivjernet

Vet du ikke at det er obligatorisk å servere tannpirkere med cheese doodles?? Så spidder man snopet.... Det har vi gjort i masse år nå, er helt rart å være hos folk som ikke serverer tannpirkere med cheese doodles! [:D][:D]

Smart[:)]

Vet du ikke at det er obligatorisk å servere tannpirkere med cheese doodles?? Så spidder man snopet.... Det har vi gjort i masse år nå, er helt rart å være hos folk som ikke serverer tannpirkere med cheese doodles! [:D][:D]

Ha ha ha, for en konge ide!! Det var jo helt genialt da!

*Løper på badet etter tannpirker*

Thænk juu får the tippp[:D][:D] No more cheesy fingers[:D]

Ja nam nam, det er det lenge siden jeg har hatt.. [8D]

for ett utrolig bra tips rivjernet, det skal jeg teste ut neste gang jeg har cheese doodles [:D]

Ble så frista nå at jeg gikk å henta meg superchips og litt sjokolade[:)][:)]egentlig ikke lov på en mandag men...

Evt. gaffel!
Mannen her får ikke spise uten at han spiser det med gaffel siden jeg ikke kan fordra lukta!!

Da er det vel best med tannpirkere uten smak [;)]

Jeg hater rett å slett ostepop(får en veldig sjelden gang lyst på det [:-]) [:D]

ORIGINAL: Kvitre

Da er det vel best med tannpirkere uten smak [;)]

haha.. Vi kjøper kun de av plast med en krok på ene enden. De er så goooooode! Mye bedre enn de ekle av tre som bare knekker og ikke fungerer.

Og så er de gode til å plukke cheese doodles ut av tennene etterpå.. [:D][:D]

Hehe, hørtes lurt ut [:D]

Cheese doodles= fjert på pose..

Naaaam!! FAST inventar tirsdagskvelder i stua her hos meg! [:)] Og litt sånn ellers i uka og helgene også.. [8|][8|] Litt for ofte egentlig, men nå er det snart slutt på det når vesla kommer ut! [:)] Da blir det bare tirsdager igjen! Heheh!

Back
Topp