Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dævver!Vil anbefale dere om å ikke bruke chat-gpt til å tolke tester, be i hvertfall den om å markere på bilder hvor den evt ser strek/skygge.
Jeg fikk til og med et bilde av en annen test (som var tydelig positiv) tilbake...
Vis vedlegget 461343Vis vedlegget 461344
Prøvde å legge in EL-test med svak strek en gang for så noen hadde prøvd å spørre om når EL kan forventes, også kom den tilbake "streken er sterkere enn kontrollstreken"... jeg bare "det er den IKKE", "beklager, du har rett"
Nei uff, må ta alt der inne med klype saltJa, det er ikke bestandig helt korrekt det du får til svarDævver!Prøvde å legge in EL-test med svak strek en gang for så noen hadde prøvd å spørre om når EL kan forventes, også kom den tilbake "streken er sterkere enn kontrollstreken"... jeg bare "det er den IKKE", "beklager, du har rett"
Nei uff, må ta alt der inne med klype salt

Vi er nok veldig mye flinkere til å tolke testene selvFin tråd! Har aldri brukt chat gpt til noko, men har sett folk har lagt ut test med teksten; chat gpt såg streken. Altså, me e nok damer med streksyn her inne, og eg e 100% sikker at me er flinkere å type graviditetestester enn noko AI! For mange her inne er det ein stor hobby og nærmest lidenskap, og ein kan få gode råd om ein berre spør![]()
Greit at man er klar over at det ikke nødvendigvis stemmer og ikke får opp håpet fordi chat gpt sier at det kan være noe der hvertfall
skjønner jo hvorfor nå, er jo tydeligvis en full ChatGPTJeg ser absolutt strek!! Men jeg har fått mye skyggestrek på babyplan, så vanskelig å viteKanskje dere kan tolke mine tester da? Jeg har strekøyne og ser strek på absolutt alt. 8 dager siden innsett av 5 dagers blasto idag. Skimter en strek, men den forsvinner så fort testen tørker. Negativt på cb digital. Nederste er tatt idag
du er 13 dpo nå? Tok du ovitrelle?Ja, tok ovitrelle 14.mai så denne skal være ute av kroppen for har hatt negative tester. Skulle så inderlig ønske dette var babystrekJeg ser absolutt strek!! Men jeg har fått mye skyggestrek på babyplan, så vanskelig å vitedu er 13 dpo nå? Tok du ovitrelle?
Burde jo være ute da ja. Jeg krysser fingrene for deg, er så altoppslukende å drive å teste og håpe så!! Når skal du teste igjen? Jeg HÅPER det er babystrekJa, tok ovitrelle 14.mai så denne skal være ute av kroppen for har hatt negative tester. Skulle så inderlig ønske dette var babystrek

Jeg tenkte jeg skulle klare å vente til lørdag nå, for jeg har jo ikke testdag før onsdag 4.juni, men igjen det er altoppslukende og alt jeg tenker på 24/7Burde jo være ute da ja. Jeg krysser fingrene for deg, er så altoppslukende å drive å teste og håpe så!! Når skal du teste igjen? Jeg HÅPER det er babystrek![]()
Skjønner det så godt! Hvorfor er ikke testdag i morgen? Er ikke det 14dpo?Jeg tenkte jeg skulle klare å vente til lørdag nå, for jeg har jo ikke testdag før onsdag 4.juni, men igjen det er altoppslukende og alt jeg tenker på 24/7
Testdag er alltid 14 dager etter egginnsett hos Spiren og St.olavs i trondheim så lenge man har satt inn 5-dagers blastoSkjønner det så godt! Hvorfor er ikke testdag i morgen? Er ikke det 14dpo?
Skjønner! Krysser fingreneTestdag er alltid 14 dager etter egginnsett hos Spiren og St.olavs i trondheim så lenge man har satt inn 5-dagers blasto

Jeg ser helt klart strek på den nederste, men klarer ikke se om den er grå eller rosa daKanskje dere kan tolke mine tester da? Jeg har strekøyne og ser strek på absolutt alt. 8 dager siden innsett av 5 dagers blasto idag. Skimter en strek, men den forsvinner så fort testen tørker. Negativt på cb digital. Nederste er tatt idag