Chat-gpt for tolkning av tester

Maya91

Glad i forumet
Vi som prøver :)
Vil anbefale dere om å ikke bruke chat-gpt til å tolke tester, be i hvertfall den om å markere på bilder hvor den evt ser strek/skygge.
Jeg fikk til og med et bilde av en annen test (som var tydelig positiv) tilbake... :hilarious:

1000002646.jpg
1000002647.jpg

Vil anbefale dere om å ikke bruke chat-gpt til å tolke tester, be i hvertfall den om å markere på bilder hvor den evt ser strek/skygge.
Jeg fikk til og med et bilde av en annen test (som var tydelig positiv) tilbake... :hilarious:

Vis vedlegget 461343Vis vedlegget 461344
Dævver! :laughing001 Prøvde å legge in EL-test med svak strek en gang for så noen hadde prøvd å spørre om når EL kan forventes, også kom den tilbake "streken er sterkere enn kontrollstreken"... jeg bare "det er den IKKE", "beklager, du har rett" :laughing001 Nei uff, må ta alt der inne med klype salt

Den misforstod bruken av instrukser da, trodde at den skulle markere en strek (lage en selv)

Dævver! :laughing001 Prøvde å legge in EL-test med svak strek en gang for så noen hadde prøvd å spørre om når EL kan forventes, også kom den tilbake "streken er sterkere enn kontrollstreken"... jeg bare "det er den IKKE", "beklager, du har rett" :laughing001 Nei uff, må ta alt der inne med klype salt
Ja, det er ikke bestandig helt korrekt det du får til svar :hilarious:

Fin tråd! Har aldri brukt chat gpt til noko, men har sett folk har lagt ut test med teksten; chat gpt såg streken. Altså, me e nok damer med streksyn her inne, og eg e 100% sikker at me er flinkere å type graviditetestester enn noko AI! For mange her inne er det ein stor hobby og nærmest lidenskap, og ein kan få gode råd om ein berre spør :happy:

Fin tråd! Har aldri brukt chat gpt til noko, men har sett folk har lagt ut test med teksten; chat gpt såg streken. Altså, me e nok damer med streksyn her inne, og eg e 100% sikker at me er flinkere å type graviditetestester enn noko AI! For mange her inne er det ein stor hobby og nærmest lidenskap, og ein kan få gode råd om ein berre spør :happy:
Vi er nok veldig mye flinkere til å tolke testene selv :joyful: Greit at man er klar over at det ikke nødvendigvis stemmer og ikke får opp håpet fordi chat gpt sier at det kan være noe der hvertfall :)

Prøvde å bruke han når jeg hadde kjemisk, da så han aldri strekene.. Så at folk får opp at han ser strek når det ikke er strek er helt utrolig :laughing001 skjønner jo hvorfor nå, er jo tydeligvis en full ChatGPT

Last edited:
Kanskje dere kan tolke mine tester da? Jeg har strekøyne og ser strek på absolutt alt. 8 dager siden innsett av 5 dagers blasto idag. Skimter en strek, men den forsvinner så fort testen tørker. Negativt på cb digital. Nederste er tatt idag

Vedlegg

• IMG_4669.jpeg
    IMG_4669.jpeg
    189,3 KB · Visninger: 76
  • IMG_4667.jpeg
    IMG_4667.jpeg
    751,2 KB · Visninger: 64
  • IMG_4666.jpeg
    IMG_4666.jpeg
    620,3 KB · Visninger: 77
  • IMG_4662.jpeg
    IMG_4662.jpeg
    978,9 KB · Visninger: 75
Kanskje dere kan tolke mine tester da? Jeg har strekøyne og ser strek på absolutt alt. 8 dager siden innsett av 5 dagers blasto idag. Skimter en strek, men den forsvinner så fort testen tørker. Negativt på cb digital. Nederste er tatt idag
Jeg ser absolutt strek!! Men jeg har fått mye skyggestrek på babyplan, så vanskelig å vite :nailbiting: du er 13 dpo nå? Tok du ovitrelle?

Burde jo være ute da ja. Jeg krysser fingrene for deg, er så altoppslukende å drive å teste og håpe så!! Når skal du teste igjen? Jeg HÅPER det er babystrek:Heartpink
Jeg tenkte jeg skulle klare å vente til lørdag nå, for jeg har jo ikke testdag før onsdag 4.juni, men igjen det er altoppslukende og alt jeg tenker på 24/7

Jeg ser helt klart strek på den nederste, men klarer ikke se om den er grå eller rosa da :) håper den utvikler seg til babystrek :Heartred

Back
Topp