Charlottenberg

De selger det vel på det kjøpesenteret der... er det babyprofsen det heter tro...

ORIGINAL: Kineblomst

De selger det vel på det kjøpesenteret der... er det babyprofsen det heter tro...

stemmer[:)]

Jeg syntes de ikke var så mye billigere enn i norge ( så på brio da)
Og med tanke på om du bor langt unna og hvis det skulle skje noe med vognen at du må reise lant.
Pluss at det er dyrt å være i sverige :P hehe.. går litt ekstra penger :P

ORIGINAL: Kineblomst

Jeg syntes de ikke var så mye billigere enn i norge ( så på brio da)
Og med tanke på om du bor langt unna og hvis det skulle skje noe med vognen at du må reise lant.
Pluss at det er dyrt å være i sverige :P hehe.. går litt ekstra penger :P

Bor langt unna ja, men vi skal dit på firmatur. Skjer det noe med vogna, så bor ikke faren min sååå langt unna grensa enn at han kan ta turen dit med den[:)]

skal du ha emmaljunga på den siden av sverige, så må du til arvika. Har ikke det på charlottenberg sentret.

ORIGINAL: mini_mamma

skal du ha emmaljunga på den siden av sverige, så må du til arvika. Har ikke det på charlottenberg sentret.

Ok, det var dumt[8|]

Er nesten sikker på at dem ikke har det på babyproffsen.
Da må du nok helt til arvika på Snøvit.
Men der er dem dyre på tinga så det er ikke noen vits egentlig.

ORIGINAL: Cowgirl86

Ok, det var dumt[8|]

Ja, det er synd. Det vi gjorde var at vi fant den fargen vi ville ha også ringte vi til de å bestilte vogna også satte vi inn en deposetum på konto til dem og henta vogna noen uker etterpå, tror det var nesten 8 uker levering på fagen våres.

ORIGINAL: Cowgirl86

Ok, det var dumt[8|]

Ja, det er synd. Det vi gjorde var at vi fant den fargen vi ville ha også ringte vi til de å bestilte vogna også satte vi inn en deposetum på konto til dem og henta vogna noen uker etterpå, tror det var nesten 8 uker levering på fagen våres.

Ok, nei det rekker jeg ikke[8D] Trenger den til vi skal på ferie i mars[:D]

Back
Topp