Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Er alt får lenge siden faktisk[:(] Føler nesten jeg ikke har tid til noe lenger jeg[8|] Tiden går så alt får fort med jobb, hus, bhg og hus. Ting har heller ikke vært så lett fortiden men det kan jeg heller skrive om på pm. Blogger ikke lenger nå, men har tenkt jeg kansje skal starte igjen når jeg får energi nok...
Har det kjempe bra vi : ) Elias storkoser seg i barnehage , fått en del tenner og gjør så mange nye fremskritt :D aah , jeg fortstår ja.. Vil du fortelle meg ,så er det bare kos att du vil . Ta det på pm du hvis du ønsker lette litt :)
Håper vi kan møtes en gang i fremtiden da:)
Ja , tiden flyr .. man har ikke tid til alt man vil nei ...
Tenner ja [:)] Nicoline driver med en del tenner nå hun også. to til påvei nå og nettopp kommet 4 på 3 dager. Så er ikke ei super blidfiss jeg har hjemme nå :P skal skrive til deg på pm i morgen :) Er ikke sånn super farlig mer er noe ikke alle har noe med:) Godt det går bra med dere da:) Vi skal få til å møtes, du må si ifra vis du er her i nærheten en gang også da:D
Jepp skal vel innover til min mamma noen turer regner jeg med .. =)
Jeg blogger flere ganger om dagen jg ,elsker å blogge :D
surfis har jeg også nå .. kommer masse tenner... har 6 til nå .... såeh jadda....