Charaina

schnuppaluppa

Gift med forumet
Hvordan går det med Neo gutten? [:)]
Bare nysgjerrig på hvilke reaksjoner dere har fått på navnet? [:)]
Her er det ofte: HÆææ, Leo?

Har aldri hørt det navnet før jeg, men det er veldig fint! Hvem av dere kom på det først? :P

Så koselig[:)]

Det går veldig bra. Vi sliter litt med stivhet i hele rygg og nakke så lillegutt er lite i aktivitet og har vondt, men vi går til bahandling[:)]

Navnet ja, jeg må begynne med å si at mannen og jeg ELSKER navnet. Vi er så utrolig fonøyd og jeg gleder meg til han blir større og jeg kan rope på han[8D]

Ellers så er det en del eldre og særlig da våre besteforeldre som sier: Neo Alexander ja, jaja, han kan jo bare kalle seg alexander om han vil det[8D]

og flere sier: ja, det var spesielt. ikke så vanlig, kanskje ikke så fint[8D]

men Neo sin TIPPOLDEMOR synes navnet er kjempe fint og snakker om han hele tiden[:)]

Dere da? (både hvordan det går og reaksjon på navnet)[:)]

ORIGINAL: Reinbue

Har aldri hørt det navnet før jeg, men det er veldig fint! Hvem av dere kom på det først? :P

Shnuppa kom på det først, hennes gutt er jo litt eldre enn min[:)] (er ikke hos ho jeg la merke til det assa:P)

ORIGINAL: *charaina*

Det går veldig bra. Vi sliter litt med stivhet i hele rygg og nakke så lillegutt er lite i aktivitet og har vondt, men vi går til bahandling[:)]

Navnet ja, jeg må begynne med å si at mannen og jeg ELSKER navnet. Vi er så utrolig fonøyd og jeg gleder meg til han blir større og jeg kan rope på han[8D]

Ellers så er det en del eldre og særlig da våre besteforeldre som sier: Neo Alexander ja, jaja, han kan jo bare kalle seg alexander om han vil det[8D]

men Neo sin TIPPOLDEMOR synes navnet er kjempe fint og snakker om han hele tiden[:)]

Godt dere får hjelp. Håpe det blir fort bra, vi og hadde litt problemer med det. Fikk god hjelp av bent brask? og elisabeth gressløs, flinke manuellterapauter.

Hæhæhæh...kanskje ikke så fint? hyggelig...hehe. Verste vi har fått...jaja...det var da spesielt og ett lite grynt på nesa. [:D]

Så kozt å ha tippoldemor som digger navnet, hihi. Herlig.

Det artigste kommentaren vi har fått er: dere har lissom bare satt sammen noen bokstaver dere....hehe...jæddæ....
Ellers går det bare bra. Begynt å kose oss veldig. Nyyyter tiden som han er i nå.

ORIGINAL: schnuppaluppa

ORIGINAL: *charaina*

Godt dere får hjelp. Håpe det blir fort bra, vi og hadde litt problemer med det. Fikk god hjelp av bent brask? og elisabeth gressløs, flinke manuellterapauter.

Hæhæhæh...kanskje ikke så fint? hyggelig...hehe. Verste vi har fått...jaja...det var da spesielt og ett lite grynt på nesa. [:D]

Så kozt å ha tippoldemor som digger navnet, hihi. Herlig.

Det artigste kommentaren vi har fått er: dere har lissom bare satt sammen noen bokstaver dere....hehe...jæddæ....
Ellers går det bare bra. Begynt å kose oss veldig. Nyyyter tiden som han er i nå.

Bent Brask ja, han er kjempe flink. Men guri som lillegukk gråt, aldri hørt maken jeg[&o]

Bare satt sammen noen bokstaver ja, hahahaha[:D] Får mange positive komentarer også, men de eldre er litt skeptiske assa[;)] Hører det på måten de uttaler navnet på, det virker som de synes det er flaut å si det[:D]

men jeg bryr meg midt bak, digger det[:D]

Kan tenke meg du koser deg nå ja[:)] Jeg synes det er kjempe kos at han er litt mer våken og smiler og prater

Back
Topp