Cerazette

a87

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Noen som har erfaring med den?
Vurderer om jeg skal starte opp med den nå.
Ser den jeg har gikk ut for 3 mnd siden. Ville dere kastet den?
Usikker på om den er trygg nå..

Ville også fått tak i ny :) Har nettopp begynt på den selv, så har ikke så mye erfaring med den enda da

Jeg ville fått tak i en ny pakke. Jeg har fått resept på de, men ikke hentet ut de. Vet liksom ikke helt om jeg har lyst på å starte på de.

Jeg ville fått tak i en ny pakke. Jeg har fått resept på de, men ikke hentet ut de. Vet liksom ikke helt om jeg har lyst på å starte på de.
Var akkurat det som skjedde sist:p
Jeg hentet ut, men startet aldri opp..

Jeg hadde levert de inn igjen på apoteket og hent ut nye (ikke kast de i boss hvertfall :p)

Jeg hadde levert de inn igjen på apoteket og hent ut nye (ikke kast de i boss hvertfall :p)
Er nok derfor de har blitt liggende. Har ikke lyst til å kaste de i restavfall. Jeg får ta de med til et apotek:)

Få ny ja :-)
Min erfaring me dei e 3-4 mnd me konstant blødning før det stoppet helt å jeg så ikke mer til mensen :-) men etter nesten 1,5 år på de fekk eg mens igjen, tenkte ikke mer over den saken men legen har konkludert med at de stoppet å virke hos meg(kroppen som ikke tar opp hormonene sjikklig), å me endte derfor med å få verdens fineste prins i julegave :-P :-D

Begynte på de for ikke så lenge siden. Småblødninger hvor det var nok å bruke truseinnlegg. Nå har jeg sluttet å blø :) gått på de en gang før. Mistet mensen helt da, men tålte de ikke så bra. Hadde heller lyst på microgynon. Nå ser det ut til at jeg tåler de bra da :)

Hmm jeg har hatt blødninger nå i ei uke, og liker ikke det jeg leser over her altså :P hadde håpet å kunne hoppe i høyet snart :P

Hmm jeg har hatt blødninger nå i ei uke, og liker ikke det jeg leser over her altså :P hadde håpet å kunne hoppe i høyet snart :P
Om man bommer på noen timer med å ta den, så kan det skape blødninger også. Det var noe jeg erfarte første gang jeg brukte de. Når jeg var konsekvent på tidspunktet, så sluttet blødningene :)

Back
Topp