Cerazette

x1xTrine6

Gift med forumet
Lurte bare om det er flere her som bruker minipillen Cerazette?... I så fall lurer jeg på om hva dere synes om den? Har vært så jæ...dårlig siden jeg begynte på dem. Kvalm,trett og svimmel hele tiden. Føler meg helt oppblåst og kvisene står i kø for å slippe til. Er IKKE gravid og når jeg først får mensen,blør jeg kraftig i 7-8 dager. Blir helt slått ut... Driver å leser om bivirkningene men jeg blir ikke no klokere. Legen mente det kunne være i en overgangs periode,men det har vart lenge nå... Hele underlivet verker, og det gjør vondt hvis jeg setter meg ned litt hardt. Er helt øm langt inni der... help!

Jeg ble også gravid da jeg gikk på cerazette.
Tror også jeg ville prøvd et annet merke hvis jeg var deg. Var liksom litt vel mye bivirkninger.

eg og ei veninne gjekk på de,vi hadde mens-blødninger kvar 14 dag,og vi begge blødee nesten i 14 dager og..heilt pyton! eg fikk og mye kviser..har sjeldan kviser så det vart veldig annleis for meg ja...slutta på de etter 6 mnd,gjekk tilbake til de gamle!

Grøss....[&:] Tenk om jeg blir gravid da... 6unger.. tror jeg dør på meg da.
Har tidligere hatt en cyste på 13cm i diameter og måtte da fjerne hele eggstokken. Har en igjen og vil helst sterilisere meg men legen vil ikke ordne med søknaden for ho mener jeg er for ung... Tørner!!! Skal bytte lege og se om jeg kan få noe mer hjelp da.

blei gravid på den jeg...

ORIGINAL: Bekka84

uæææ... har jo nettopp fått baby jo... altså jg bruker også den

nå har jeg også blitt gravid to ganger på p-piller da så lurer på om det ikke er rette prevensjon for meg... hehe...

Back
Topp