Cerazette

Ms. SiloMon

Forelsket i forumet
Vet at småblødninger kan være en bivirkning, men her er det ikke bare smått. Mer som mensen hele tida. Noen som hadde det sånn i starten? Ga det seg etter en stund? (har bare brukt de i 14 dager...) Dersom det fortsetter sånn er det i allefall uaktuelt å bruke dem videre.

Min erfaring med cerazette er at det gikk 8-9 uker mellom hver gang mensen kom og da hadde jeg den i 2-3 uker.. slitsomt.. 

.

Når jeg brukte cerazette så hadde jeg blødningeer i 6 mnd uten stopp, da sluttet jeg.
Et slitsomt prevansjon middel for meg.

Fikk beskjed av legen at det kunne være blødningsforstyrrelser i opp til 3 mnd. Det stemte for meg begge gangene. Første gang jeg gikk på de hadde jeg mensen regelmessig i 3-4 mnd før jeg etterhvert mistet den helt. Andre gangen mistet jeg den med en gang etter de første 3 mnd...

Cerazette fungerte ikke for meg. Blødde 49/52 dager på det meste. Ble sprø. Tok det opp med legen min og vi har nå funnet ut at jeg ikke tåler p-piller. Gikk på cerazette i ca 7 mnd, har jo hørt ay det kan ta opptil 6 mnd før menstruasjonssyklusen stabiliserer seg, men nekta å gå som en blodpudding any longer!!!

Jeg blødde i de første månedene veldig usatbilt,men så gikk det seg til.Hvis man slurver med disse,glemmer 1 tbl da er det nok til at man begynner å blø igjen.

håper på skatt4 skrev:
Jeg blødde i de første månedene veldig usatbilt,men så gikk det seg til.Hvis man slurver med disse,glemmer 1 tbl da er det nok til at man begynner å blø igjen.

Jeg slurvet iallfall ikke med Cerazette, tok dem etter klokka, men småblødde hele tiden. Det var kun noen dager jeg slapp blødninger, så var det på'an igjen. Sluttet derfor med pillene og har i ettertid hørt at det er flere som opplever stadige blødninger med Cerazette.

Jeg får små blødninger i ca en uke om de ikke tas til samme tid hver dag. Ingen blødninger ellers faktisk.

Back
Topp