cerazette

Zera

Forumet er livet
noen her som går på den?
kan man ikke fks stoppe mens med den?? er jo mini pillen, det ville jeg jo egentlig ikke ha[8D]

opp med seg

Jeg blør ikke med Cerazette [:)]

blødde ikke med den, men ble gravid på den.

ORIGINAL: *yummymummy*

får man ikke mens med den??

har to prevansjons barn, belive me, han må ta på kondom selv om jeg går på pillen... hehe[:)]

ORIGINAL: Zera

har to prevansjons barn, belive me, han må ta på kondom selv om jeg går på pillen... hehe[:)]

mange mister menstruasjonen helt med den ja... men om han skal bruke kondom, hvorfor må du gå på p-pillen da?

ORIGINAL: Zera

mange mister menstruasjonen helt med den ja... men om han skal bruke kondom, hvorfor må du gå på p-pillen da?

For jeg tenkte at jeg sku ha litt mer kontroll på mensen...
Altså kommer sikkert ikke til å bruke kondom hver gang da, men frem til at jeg vet den virker...
skal ikke gå så lenge på p-pillen, har et håp om at jeg får sterlisert meg snart..

Men lurer på da, de som IKKE mister mens, om de får mer "orden" på den, at den kommer på fast dag (nesten) osv...

hmmm.. krysser fingrene for at jeg heller ikke får den da.... hehehe[:)]

jeg har heller ikke fått den! og som du ser så er det jo en stund siden mini kom til! [;)]

Jeg blør ikke med dem heller. Men om man er en av de som får mensen, tror jeg ikke de er så gode til å "styre" mensen som p-pillene er.

Back
Topp