Cerazette

Sienna3

Gift med forumet
Noen som er begynt på denne? [:)] Hvordan er det med blødninger?
Har prøvd disse før, men da fikk jeg uregelmessige blødninger, ett par dager her og ett par dager der.. Måtte ha bind i veska hele tiden.. Så slutta og gikk over til vanlige p piller.
Nå har jeg kansje tenkt å begynne på de igjen, og legen sa at man ikke ville blø så mye når man ammet..
Noen erfaringer??[:)]

Begynte med de for ca 7 uker siden. Blødde i litt over en uke, men etter det så har jeg ikke blødd overhodet. Men kan kansje være forskjellig fra kvinne til kvinne.

Jeg brukte cerazette før jeg ble gravid sist gang og en stund mellom svangerskapene før denne gang. Hadde blødninger som normalt før første graviditet. Da jeg ammet etter at jeg fikk førstemann fikk jeg ikke mensen tilbake før etter 8 mnd ca selv om jeg gikk på cerazette. Nå var storebroren her veldig ivrig p åpuppen, så jeg ammet oftere enn hver 3. time både natt og dag de første 8 mnd.... Ammer man sjeldnere/ har lengre opphold mellom ammingene kan man vel få mensen tilbake tidligere så vidt jeg har forstått det [;)]

Gikk på den en uke.... begynte og blø. Har nå blødd i litt over en uke, men ser ut som det minker nå (håper). Jeg fullammer [:)] Så nå får vi se når neste blødning kommer [&:]

Jeg har prøvd dem etter at jeg fikk storesøster, og det skal jeg fortelle deg var prevansjon med stor P[:'(]!
Jeg blødde annenhver uke og en uke av gangen! Helt håpløst!
Skal til legen mandag, tviler på om det blir cerazette!

[:)]

Ja sånn var det med meg sist, jeg blødde ofte og lenge..kunne aldri planlegge noe og JA prevansjon med stor P..[:'(]
Så får se hvordan det blir denne gang..

jeg ble gravid da jeg byttet mellom p plaster og cerazette så jeg bruker ikke det...
satte inn spiral jeg enkelt og greit

Jeg bruker den..
Begynte å blø etter en uke på pilla[:@][:'(] Og ikke lite heller.. sorry detaljer!
Det varte i nesten 3 uker[:'(][>:]
Jeg ammer, men gir mme også

ORIGINAL: Siljemor88

Jeg bruker den..
Begynte å blø etter en uke på pilla[:@][:'(] Og ikke lite heller.. sorry detaljer!
Det varte i nesten 3 uker[:'(][>:]
Jeg ammer, men gir mme også

[:'(] dumme piller....[:'(]

Back
Topp