Cerazette

Tao

Forelsket i forumet
Dersom noen av dere har erfaring med bruk av Cerazette, vil dere dele det med meg?
Jeg vurderer den som prevansjon, men vil gjerne høre om andre er fornøyde.

Jeg brukte den før svangerskapet.. Var veldig fornøyd. Hadde aldri mensen eller mensensmerter.[:)] Da jeg slutta med de gikk det en måned så fikk jeg mensen tilbake...

Hørtes deilig ut..hehe. Var redd for å få masse ustabile blødninger av den.
Foreløpig har jeg ikke fått menstrasjonen tilbake. Og det er helt greit!

Hehe, tror dette er feil forum å spørre gitt...
Syns alle bare er missfornøyde (meg inkludert) Masse blødninger i tid og utide [:'(]

Ugh.. Ja jeg er veldig betenkt på om jeg skal eller ei.
Jeg orker ikke sånne utidige blødninger og styr.

Har gått på Cerazette i ca 4mnd nå, ikke fått mensen enda.

har litt varierte tanker her..første gang eg jekk på d blødde eg kje..men så dumme meg jekk plutselig tom (jepp e litt vims som kje følge me alltid) så jekk någen dagar uten før eg fekk tak i nye så eg begynte på igjen..å då har eg blødd litt i ny å ne..e bare litt da, men irriterande..me e vel for eg va uten litt tenke eg så håpe d rette seg opp..ellers så e eg fornøyd..

oi blei litt langt detta..jaja håpe d hjalp[:D]

Kjempefornøyd med cerazette! [:)]
Har brukt cerazette tidligere også, like fornøyd da[:D]
Mista mensen den gang, har ikke fått mensen nå eller[8D] (Gått på cerazette i rundt 4 mnd)

Mini er snart 6 mnd , gått på den siden 6 uker kontrollen, merker ingenting, ikke en gang fått mensen enda.. .. gikk på de før graviditeten... M ca hver 3 mnd i 4 dager.. kjempe fornøyd, ingen bivirkninger eller noe ..[;)]

ORIGINAL: Miss_Universum

Har gått på Cerazette i ca 4mnd nå, ikke fått mensen enda.

Samme her.

Jeg blødde i seks uker på di og mistet også melka.. Dritt!!! Aldri om jeg skal røre disse igjen!

Ingen bivirkninger og ingen mensen[:)]

ORIGINAL: lisi86

Ingen bivirkninger og ingen mensen[:)]

her også... Veldig fornøyd her [:)]

ALDRIG MER i detta hus iallafall [;)]

Har gått på de i snart 5 mnd, og har ikke hatt mensen og ingen bivirkninger.

Kjempefornøyd her også:)

Jeg prøvde dem etter fødsel, og FOSSBLØDDE non stop!!!
Endte med at jeg stoppet med dem, pga det!

Brukte cerazette mens jeg ammet han mellomste - hadde ingen bivirkininger.. Hadde ikke mensen [:D] Fikk den først da jeg sluttet helt å amme og sluttet med cerazette og gikk over til vanlig p-pille igjen..
Jeg kan hvertfall anbefale den!
Denne gangen valgte jeg p-stav i stedet, for jeg skal jo ikke ha flere unger, mens det skulle jeg etter han mellomste..

Back
Topp