Cerazette

mammamilla

Forumet er livet
Septemberlykke 2021
Eller hvordan det skrives [8D]

Dere som går på disse..
Har dere hatt mensen noe?

Jeg har plutselig begynt å småblø, etter 6 mnd på disse.
Er det vanlig med en mens innimellom, eller aldri eller huh? [:)]

Hadde ingen mens på flere mnd, så begynte jeg og småblø hele tiden!! Etter 8 uker med småblødninger bestemte jeg meg for å slutte med dem!

Nope, men jeg har aldri hatt menssmerter da [8D]

samme her..gikk på de en god stund, men småblødde mer eller mindre hele tiden. Så jeg sluttet..

Jeg gikk på de 1,5 år før graviditeten og hadde ikke mensen,men litt menssmerter innimellom.Og så begynte jeg på de nå etter fødselen og har gått på de helt til nå uten særlig menssmerter og ingen blødninger,men nå har jeg fått en del menssmerter og litt småblødninger [:'(]  Får se om det går over ellers tror jeg nok de blir byttet ut..

Jeg gikk på de, men fikk ikke mensen... og følte meg uggen i kroppen, så når jeg sluttet å amme så byttet jeg til p-piller :)

jeg bruker cerazette fortsatt selv om jeg ikke ammer lenger - var pga ammingen jeg begynte på de og ikke vanlige p-piller. Er temmelig fornøyd - er i skrivende stund i min andre menstruasjon etter fødselen - merker ikke noe ekstra blødninger egentlig utenom at jeg har litt mer utflod i dagene før menstruasjon i forhold til tidligere (da jeg ikke hadde noe omtrent)

sluttet med det!!!! begynte å blø etter åtte måneder og det sluttet ikke! sluttet og alt ble bra, men tro ikke at jeg fikk mensen tilbake.

Jeg har ikke fått mensen tilbake etter jeg var gravid[:)]
Og jeg har gått på disse i ca 5mnd..[:)]

Back
Topp