Cerazette og sånn..

Red Sonja

Andre møte med forumet
Jeg har gått på cerazette i noen måneder nå, og ikke hatt noe form for blødning i det heletatt. Så er veldig fornøyd sånn sett!
Men til våren vil vi virkelig gå inn for å prøve på en lillebror eller søster, derfor lurer jeg på.....

Har noen erfaring med graviditet etter cerazette? Tar det lang tid før syklusen er som normal igjen?[&:]

syklusen her ble normal igjen etter kort tid..
tok 1.5år fra jeg slutta med cerazette til jeg ble gravid [:)]

ORIGINAL: ats

syklusen her ble normal igjen etter kort tid..
tok 1.5år fra jeg slutta med cerazette til jeg ble gravid [:)]

Det tok jo ganske lang tid da[:-]

Hehe, jeg skal love deg...det tar ikke lang tid. Gjorde værtfall ikke det på meg.
Rakk ikke å få tilbake mensen engang før jeg ble gravid[8D]

ORIGINAL: Lizzy_

Hehe, jeg skal love deg...det tar ikke lang tid. Gjorde værtfall ikke det på meg.
Rakk ikke å få tilbake mensen engang før jeg ble gravid[8D]

Flott![:D]

Ble gravid på første forsøk etter jeg slutta[:)]

Jeg fikk regelmessig syklus på rundt 40 dager med en gang etter pilleslutt. Men fikk aldri igjen eggløsningen,
brukte nesten 2 år på å bli gravid og ble det på min 10 kur med pergotime. Hadde ikke el eller veldig "svak" el uten pergotime.

ORIGINAL: Red Sonja

Hvor lenge gikk dere på pillen da? Vurderer seriøst å bytte.....

kan dere ikke bare bruke kondom da frem til våren?
Det er jo ikke lenge til, så slepper du å klundre med andre hormoner akkurat nå.

ORIGINAL: Red Sonja

Hvor lenge gikk dere på pillen da? Vurderer seriøst å bytte.....

Jeg hadde vel gått på det merket i 1 år, men hadde brukt p-piller generelt i 3 1/2 år.

Ble gravid mens jeg gikk på Cerazette.. to av mine venninner har også blitt det! [;)]

hvis jeg var deg hadde jeg slutta på alt som heter prevansjon hvis dere har planer om å bli gravide til våren. det er jo ikke sikkert du blir gravid på 1 eller 2 forsøk selv om andre sier di har blitt etter pillene. prøv heller å vær litt forsiktig, så er det vel ikke krise hvis du skulle blitt gravid i nærmeste fremtid[;)]

Back
Topp