cerazett utløst mens?

*Ingunn*

Flørter med forumet
jeg fødte en nydelig gutt den 10.juli. etter hvert begynte jeg på p-pilla cerazett, kun 2dager etter fikk jeg mensen tilbake. da var det kun 1.5 mnd siden jeg fødte..
er ikke det LITT vel tidlig å få mensen tilbake da? jeg full ammer og alt. kan den ha blitt utløst av pilla?
                               
 
ORIGINAL: Ingunn86

jeg fødte en nydelig gutt den 10.juli. etter hvert begynte jeg på p-pilla cerazett, kun 2dager etter fikk jeg mensen tilbake. da var det kun 1.5 mnd siden jeg fødte..
er ikke det LITT vel tidlig å få mensen tilbake da? jeg full ammer og alt. kan den ha blitt utløst av pilla?
                              

 
Jeg fikk mensen tilbake etter bare halvannen måned og, og jeg gikk ikke på p-pille + at jeg fullammet, så noen er nok bare raskere tilbake der enn andre :)
 
Jeg fødte en gutt med ks den 2. juli, blødde hele tiden begynte på Loette ca etter
3 uker og gikk på dem til jeg hadde blødd i 10 uker[:'(]
Legen min på sykehuset anbefalte Cerazette i stede for å stoppe blødnigen.
Og vips dagen etter pille start var blødningene vekk![:)]( det var 12 sept)
lurer på når min mens kommer på besøk??
 
 
etter jeg begynte på cerazette så har jeg ikke fått mensen. jeg begynte på den i juli.. klager ikke jeg da[8D] men kjenner murringer i magen når jeg skal ha mensen.
 
Jeg begynte på cerazette etter 6 ukers kontrollen (slutten av mai). 2 uker senere fikk jeg mensen. Så fikk jeg ikke noe mer mensen, før i slutten av august. Da blødde jeg 3 uker i strekk!!! Tenkte det var pillen, da jeg har hørt mye rart om de. Så jeg kutta de ut - da slutta jeg å blø. Men skal prøve de igjen. Eller kan vel kanskje gå over til vanlige p-piller snart - ammer nesten ikke lenger.
 
Back
Topp