Celulitter!!!

Snappis

Elsker forumet
Jeg har gått opp litt over 20 kilo og veier 66 kilo(så jeg var ganske slank når jeg ble gravid. 174 lang.) Nå har jeg fått ganske mye celulitter på låra som jeg ikke synes er spesielt fint. Er dette noe som minsker/blir borte etter fødsel? Noen som vet? Evt tips på hvordan man blir kvitt det?

Man blir nok aldri helt kvitt dem når dem har kommet...
Men du kan redusere og forebygge...

ORIGINAL: Regan

Man blir nok aldri helt kvitt dem når dem har kommet...
Men du kan redusere og forebygge...

Drikk MASSE vann!
Cellulitter er avfallsstoffer og fett som lagrer seg under huden, det eneste man kan gjøre er og drikke masse vann, trene og spise sunt- da reduseres det!

ORIGINAL: Snappis

Jeg har gått opp litt over 20 kilo og veier 66 kilo(så jeg var ganske slank når jeg ble gravid. 174 lang.) Nå har jeg fått ganske mye celulitter på låra som jeg ikke synes er spesielt fint. Er dette noe som minsker/blir borte etter fødsel? Noen som vet? Evt tips på hvordan man blir kvitt det?

Seriøst?? Du veide under 46 kg og er 174 cm..??

Jepp! Ganske slank...![&o] Godt å få på noen kilo ja! Jobba veldig mye, så merker godt på vekta at jeg slipper det nå.[:)]

Jeg hadde ingen celulitter tidligere, men under svangerskapet kom de poppende ut over hele lårene og rumpa[:@][:@] 
Det har noe med hormonene som gjør at en får/kan få mer celulitter under svangerskapet[8D]
Jeg la på meg 22kg når jeg gikk gravid, og har ca 5kg igjen å ta av, MEN celulittene er der enda!!!!

Noe skikkelig dritt! Jeg vil ikke være 24år og ha like bein som mora mi på 55!!

Back
Topp