Mammaine:)
Forelsket i forumet
Hei . Er det noen som har tatt celle prøve når de har vært gravid ? Og i hvilke uke gjorde dere det ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til! Det går nok fint Hvilken uke er du i?Takk for svar. Jeg MÅ ta vært år, og skal inn om noen uker. Men var «redd» det kunne være
« Farlig» :/
5 bareLykke til! Det går nok fint Hvilken uke er du i?
Takk skal du ha for svar Håper det går fint med degJeg tok hver 3. måned gjennom svangerskapet, sist gang i uke 37 på grunn av grove celleforandringer de måtte følge med på. Måtte også ta biopsi av livmorhalsen i uke 15. Det gikk helt fint og det er ingen fare for graviditeten ved å ta celleprøve.
Takk for svar Satser på at de får det til ,jeg kan ikke gå så lenge uten å få tatt :/Jeg forsøkte å ta i uke 8 og i uke 11,gyn fikk ikke til i noen av tilfellene, ettersom livmorhalsen var så hoven, tok derimot på 6 ukers kontrollen etter fødsel
Takk, det går fint med meg, ble kvitt celleforandringene og hpv var negativ så alt vel heldigvis Men det var veldig stressende å måtte forholde seg til prøver og kontroller gjennom hele svangerskapet og operasjon rett etter fødsel. Håper alt går fint for deg også og at de får tatt prøven de trenger.Takk skal du ha for svar Håper det går fint med deg
Jeg har ikke opplevd akkurat det, men jeg tenker at du står fritt til å bestille time for celleprøve tidligere, uavhengig av hva beskjeden var Jeg ville bare ha sjekket om et år hvis jeg var deg istedet for å være engsteligJeg fikk innkalling under graviditeten, men fastlegen ville vente. Så tok på 6-ukerskontrollen. Fikk påvist celleforandringer av uviss betydning med negativ hpv og anbefaling om ny prøve om tre år. Altså den vanlige rytmen. Noen andre som har opplevd dette om jeg får lov å spørre? man blir jo litt engstelig.