Celleprøve

Marihøns

Mai <3
♡ Maibarna ♡
Desemberskatter 2016
Tok celleprøven i går, første gang jeg tok den, som er dårlig av meg! Jeg er 31, fikk innkallelse når jeg var 25 og burde gått ofte siden mamma døde av magekreft når hun var 36, og etterlot seg 3 barn. Jeg må bli flinkere til å ta vare på helsa mi, men denne tankegangen kom først etter jeg fikk barn. Så er jo godt at jeg startet nå da hverfall :)

Fikk satt i en hormonspiral også, og ul av livmora og eggstokkene, hvor alt så knall ut :)

Ta celleprøven folkens!
 
Så bra at du har fått tatt prøven. Er kjempeviktig :)
Her skal jeg inn om to uker. Tok den i fjor rett etter jeg ble gravid, men fikk beskjed om å ta ny etter fødsel fordi det var vanskelig å få en "ren" prøve. kom visst blod og sånn i testen. Håper bare alt ser bra ut der inne :)
 
Skal ta den etterhvert. Jeg var gravid når jeg fylte 25.
Så både den vaksinen og celleprøven må taes i løpet av våren [emoji4]
 
Jeg skal ta celleprøve i mars! Det er kjempeviktig!
 
Veldig viktig! Tok den da jeg var 3 uker på vei. Viste ikke at jeg var gravid hehe.. Tar en ny på 6 ukers kontroll :)
 
Jeg er 23, så har ikke tatt celleprøve før. Legen min nevnte at jeg kanskje burde ta det i forbindelse med 6-ukerskontrollen, så da regner jeg med å gjøre det :)
 
Jeg tok i januar i fjord, så 3 mnd før jeg ble gravid :) kjempe viktig!
 
Tar hvert år fordi det ble oppdaget forandringer, så viktig å sjekke seg :) Tok første gang rett før eg ble 25år. Den var fin, men etter første svangerskap var det endringer, så nå tar eg årlig :)
 
Jeg fikk påminnelse i sommer, tenker å ta celleprøve på 6 ukerskontrollen/ved innsett av hormonspiralen.
 
Viktig med celleprøve ja. For noen år siden fant de kraftige forandringer hos meg og jeg måtte koniseres. Så glad vi har muligheten til å være føre var :)

Ny celleprøve er allerede bestilt til 6-ukers kontrollen :)
 
Back
Topp