Celleprøve

ønskeråblimammatil4

Forumet er livet
Julibarna2014
Maiblomstene 2017
Sommerfuglene 2017
Noen som har tatt celleprøve mens man var gravid ? Jeg bestillte meg time til det før jeg viste om positiv test så jeg har time til det om en uke da er jeg 9 uker på vei .... skal jeg bare ta timen å se hva gyn sier så hvis hun ikke vil ta celleprøve så kan hun jo kanskje ta innvendig ul ..

Vet ikke hvordan det er å ta det når man er gravid. Men en UL er jo ikke å forakte da. Du kan evt ringe og spørre.

Noen som har tatt celleprøve mens man var gravid ? Jeg bestillte meg time til det før jeg viste om positiv test så jeg har time til det om en uke da er jeg 9 uker på vei .... skal jeg bare ta timen å se hva gyn sier så hvis hun ikke vil ta celleprøve så kan hun jo kanskje ta innvendig ul ..

Jeg gjorde det da jeg var fire uker på vei, ingen problem sa legen :) det kommer litt blod i trusen etterpå, men det er ikke farlig (han var veldig nøye på å forklare meg det :p )
Gå på timen og hør hva hun sier :D

Det skal ikke være noe problem! :) Jeg skal inn til ny celleprøve i februar, mulig jeg må ta en biopsi også

Jeg har fått beskjed i tidligere svangerskap om å ikke ta celleprøver under svangerskapet.. Aner ikke hvorfor :-)

Jeg har time til det i november og ringte å hørte pga jeg var gravid, men legen sa jeg skulle komme uansett:)

Jeg har også time til celleprøve den 1. november, som jeg bestilte før jeg visste at jeg var gravid. Sekretæren sa at det skulle gå fint, og at gynekologen nok kunne ta UL samtidig:)

Tok hele svangerskapet sist pga celleforandringer, så sykehuset måtte følge meg opp ved å ta celleprøver annenhver måned. Ikke farlig.

Jeg tok det sist, da var jeg ca 8 uker på vei. Skulle på tul, innvendig, og da sa legen at han gjerne kunne ta en celleprøve med det samme om jeg trengte det.

Jeg tok forrige gang i uke 12. Null problem sa legen.

Tror jeg tok den sist gang. Husker ikke hvordan testen gikk for seg. :-P

Back
Topp