celleprøve?

Takk for påminnelsen! Har ikke tatt på flere år og må absolutt huske på å gjøre det..Både mormor og mamma har hatt/har underlivskreft.. Hadde tatt for lenge siden hadde jeg hatt en normal lege, men må komme meg til gynokolog 

Jeg tok celleprøve på første svangerskapkontrollen. Hadde aldri gjort det før så legen anbefalte det på det sterkeste å ta en.

Heldigvis var alt normalt[:)]

kjære vennen, den MÅ du ta. det er veldig viktig å opprettholde de der[:)] jeg har celleforandringer, og blir fulgt opp enda tettere nå etter fødselen. Fikk til og med avslag på forsikringer fordi jeg har hatt de teite forandringene...

prøvde å ringe deg, pip en dag da [:)]

ORIGINAL: eilejoha

har også fått innkallelse. Så jeg har time i mars til å få sjekket... :)

jeg skal i slutten av februar....

tok på 6ukers ktr, og tenkte å ta en ny en i mai..jeg har hatt livmorhalskreft, og fjernet deler av den..så jeg er veldig nøye med å ta en sjekk.minst 1gang i året.

ORIGINAL: emilie og vesla

kjære vennen, den MÅ du ta. det er veldig viktig å opprettholde de der[:)] jeg har celleforandringer, og blir fulgt opp enda tettere nå etter fødselen. Fikk til og med avslag på forsikringer fordi jeg har hatt de teite forandringene...

prøvde å ringe deg, pip en dag da [:)]

Ja skal gjøre det vennen! Ringte deg oppigjen men da var du litt opptatt [;)] Men vi snakkes snart søta!

Back
Topp