celleprøve

rørehue

Elsker forumet
Noen her som har tatt celleprøve?
blødde dere etter prøven?

Ja det er normalt med litt småblødning etter en celleprøve[:)]

Kan jeg spørre om det er vanlig med brunlig utflod og ikke helt rødt blod?
Eller blir det for detaljerikt spørsmål ;) hehe

Vet ikke hva som er vanlig, men jeg har bare blødd litt etter prøven har blitt tatt.. de anbefaler jo at vi tar hver 3 år!!!!

Hadde celleforandringer for noen år tilbake, og fikk da foretatt en utvidet undersøkelse hos gynekologisk poliklinikk, og da blødde jeg noe så inn i helgoland.. fikk nesten ikke av meg buksa da jeg kom hjem,(alt hadde jo stivna) [&:]
men det var jo mye mer ubehagelig enn vanlig celleprøver.. jeg vet man kan få bedøvelse da, noe som jeg ikke fikk..
har ikke sprøyte skrekk, jeg, men har fått sprøyte oppi musa en gang tidligere iforbindelse med fødsel, så NEI TAKK!!!!!

Jeg også blødde bare bitte litt. Brunlig...tja det betyr vel at du har slutta å blø og at det bare er "restene" som kommer ut. gjør det ikke det da?
Syns å huske at det gjorde det med meg også.
Var bare den første dagen

Jeg er veldig hysterisk for å begynne å blø så jeg stikker en Qtips oppi der for å sjekke etter blod en gang om dagen..
Høres kanskje veldig dumt ut, men jeg har vært gjennom så mye graviditeter nå at jeg dobbeltsjekker heller :)

Men da Qtipsen ble bare litt brunlig så håper det bare er fra celleprøven imårrest..*litt nervøs*

ORIGINAL: rørehue

Jeg er veldig hysterisk for å begynne å blø så jeg stikker en Qtips oppi der for å sjekke etter blod en gang om dagen..
Høres kanskje veldig dumt ut, men jeg har vært gjennom så mye graviditeter nå at jeg dobbeltsjekker heller :)

Men da Qtipsen ble bare litt brunlig så håper det bare er fra celleprøven imårrest..*litt nervøs*

Da tror jeg ikke du har noe å frykte. Dette går helt fint. Men trur du kan kutte ut de Q-tipsene oppi der[:D]

ORIGINAL: mummi-mamma

ORIGINAL: rørehue

Da tror jeg ikke du har noe å frykte. Dette går helt fint. Men trur du kan kutte ut de Q-tipsene oppi der[:D]

Ja når du sa akkurat det der så skjønner jeg hvor overhysterisk jeg egentlig er [:)]

Dette er helt sikkert normalt snuppa! [:)]

ORIGINAL: DrømmePie

Dette er helt sikkert normalt snuppa! [:)]

Ja for når jeg først i samme forum som deg så skal det litt til for å få meg ut herfra [;)]

Det er helt normalt å blø litt etter celleprøve. Jeg blødde litt friskt blod i 2 dager jeg, og da var jeg ikke gravid en gang. (Gravid blør lettere, det vet du sikkert.) Blodet er bare fordi du er blitt skrapet litt, det har ingenting med babyen eller svangerskapet å gjøre.[:)]

Måtte smile litt av den q-tipsen din.[8D][:D]

Back
Topp