Cellegift

Huff, er en helt forferdelig beskjed å få. Mistet nettopp min kjære svigerfar på 61 år nå i juli til kreften:( Fra han fikk diagnosen lungekreft med spredning(metastaser) til hjernen(agressiv sjelden type småcellet kreft) og han døde, så gikk det 2,5 mnd. Håper dere får mange flere fine stunder, og flere år ekstra sammen med pappaen din:Heartred sender deg en stor klem:Heartbigred

Sender deg mange klemmer :Heartred
Vet dessverre hvordan du har det :(

Min pappa fikk først en runde cellegift, ble kvalm , mistet matlyst og sliten/ trøtt fort , tålte dårlig den kuren.

Neste gangen fikk han en skikkelig ‘hestekur’ som han såvidt ble litt kvalm av og tålte den bra.

Men etter mye tenking og dessverre dårlige prognoser bestemte han seg for å avslutte behandling.:( Han gikk bort 1 uke senere.

Krysser alt jeg har for at din pappa kommer til å leve mange flere år sammen med dere :Heartbigred

Sender deg mange klemmer :Heartred
Vet dessverre hvordan du har det :(

Min pappa fikk først en runde cellegift, ble kvalm , mistet matlyst og sliten/ trøtt fort , tålte dårlig den kuren.

Neste gangen fikk han en skikkelig ‘hestekur’ som han såvidt ble litt kvalm av og tålte den bra.

Men etter mye tenking og dessverre dårlige prognoser bestemte han seg for å avslutte behandling.:( Han gikk bort 1 uke senere.

Krysser alt jeg har for at din pappa kommer til å leve mange flere år sammen med dere :Heartbigred
Kan jeg spørre hvilken type kreft det var? :Heartred
Min store skrekk er å få beskjeden om at det ikke er noe å gjøre. Selv om det er dårlige prognoser, så er det fortsatt håp:Heartred

Kan jeg spørre hvilken type kreft det var? :Heartred
Min store skrekk er å få beskjeden om at det ikke er noe å gjøre. Selv om det er dårlige prognoser, så er det fortsatt håp:Heartred
Magekreft :( Snikende symptomer. Og når han ble uvel så var det ‘for sent’ :(

Igjen så krysser jeg fingre for at din pappa får mange gode år sammen med dere :Heartred

Back
Topp