Cellegift

Bolle3

Flørter med forumet
Idag var eg på ultralyd på Gyn pol på sykehuset. I samme gangen er det en onkologisk poliklinikk. Såg ut som de hadde en egen do det det stod kun onkologisk dagstove. Eg måtte på do og fann et do som tilhørte Gyn. Etter det beg fantasien å løpe løpsk. Tenk hvis en av de med cellegift var på den doen allikvel og noe av cellegiften var i/på toalettet og eg fikk det på meg[emoji18] cellegift kan gjøre fosterskade...Hadde dere tenkt sånn eller eg eg helt bak mål...!?

Jeg hadde nok ikke klart å komme på den kreative tankegangen der..
Det blir for mange og kjempestore HVIS for min del :) Tror ikke det hadde vært skadelig å bruke samme toalett som noen på cellegift.. Utrolig begrenset hvor mye gift som kan legge seg på ett dosete, og hvordan det i såfall skulle trengt gjennom rumpehuden din tenker jeg.

Så det håper jeg ikke du lar feste seg i mammahjernen din [emoji106]

doene på sykehuset rengjøres ofte, så tviler sterkt på at det er noe cellegift der altså...

Jeg jobbet tidligere et sted der vi gav cellegift til pasienter. Dessverre (og heldigvis) er det nok helt andre grunner til at toalettet ved onkologisk dagbehandling var forbeholdt pasientene der og ikke deg. Blant annet skal ikke pasientene gå for langt unna mens cellegiftbehandlingen pågår, fordi de kan bli dårlige eller besvime. Det tar tid fra cellegift blir gitt før det begynner å skilles ut gjennom urinen, og uansett er det i så lave doser at det ikke er "smittsomt" eller skadelig for deg. Så med mindre du drakk litt av toalettvannet eller lekte rundt med iv-poser med ukjent innhold og sølte på deg selv, kan du være helt trygg

Men er det farlig å oppholde seg med personer som får cellegift ?

Jeg jobbet tidligere et sted der vi gav cellegift til pasienter. Dessverre (og heldigvis) er det nok helt andre grunner til at toalettet ved onkologisk dagbehandling var forbeholdt pasientene der og ikke deg. Blant annet skal ikke pasientene gå for langt unna mens cellegiftbehandlingen pågår, fordi de kan bli dårlige eller besvime. Det tar tid fra cellegift blir gitt før det begynner å skilles ut gjennom urinen, og uansett er det i så lave doser at det ikke er "smittsomt" eller skadelig for deg. Så med mindre du drakk litt av toalettvannet eller lekte rundt med iv-poser med ukjent innhold og sølte på deg selv, kan du være helt trygg
Uff da.. håper hun ikke drakk av dovannet [emoji23] [emoji23] [emoji4]

Back
Topp