celleforandring

Tittenteia

Elsker forumet
Snakket med legen idag og er blitt henvist til gynekologisk avdeling på sykehuset pga celleforandringer. Har hatt dette hver gang jeg har testet (4 ganger over 4 år) men aldri blitt henvist videre før. Har annen lege nå og først nå blir jeg henvist. Er selvfølgelig livredd nå. I tillegg har jeg nettopp funnet ut at jeg er gravid så vet ikke hvordan de gjør det da. Tenker bare det verste nå:(
 
Hei! Ikke grunn til engstelse.. tror nok bare du kan slappe av:) Jeg har akkurat vært gjennom liknende.. fikk svar på mine prøver akkurat. Uansett - om det skulle være noe, så er det bare forstadiet til kreft, om DET skulle være noe. Det er ikke legen som bestemmer om du skal inn å ta biopsi (tror jeg ganske sikkert) det er de som mottar prøvene dine som igjen gir tilbakemld til legen din.. :) Nå når du er gravid vil du få tettere oppfølging.. og det er jo kanskje bare positivt:)
Håper du klarer å slappe av og ikke tenke for mye på det.. :) Mest sannsylig tar de vel ikke de prøvene nå som du er gravid.. de venter nok til etter.. :)

Det er den informasjonen jeg fikk..
 
Ingengrunn til bekymring:) jeg tok de prøvene mens eg gikk gravid,( to mnd før fødsel) å de gikk helt fint!!
 
Back
Topp