celleforandring?

bamseklovn

Flørter med forumet
noen som har hatt det? og vil fortelle litt? nettopp fått vite at jeg hadde celleforandringer og må komme inn igjen i løpet av 3 måneder for nye prøver.

jeg har hatt det og måtte komme inn for ny prøve.. er gasnke vanlig ja og hos de aller fleste er det bare en vanlig celleforandring[:)] går nok fint skal du se[;)]

(viss du googler det kan jo du lese litt mer om hva som skjer og slikt)[:)]

ORIGINAL: SweetCherry

jeg har hatt det og måtte komme inn for ny prøve.. er gasnke vanlig ja og hos de aller fleste er det bare en vanlig celleforandring[:)] går nok fint skal du se[;)]

(viss du googler det kan jo du lese litt mer om hva som skjer og slikt)[:)]

ja hørte det er ganske vanlig. har googlet, håper prøvene er normale neste gang. men grunnen til at jeg måtte ta celleprøven er fordi jeg sliter så mye med underlivssmerter, kan det ha noe å si?

Det er forskjellige grader av celleforandring, og du har nok grad 2 eller mindre siden de vil avvente og se om det går tilbake av seg selv. Og mange ganger gjør det det![;)] Du har fra grad 1 (som veeeldig mange har) til 2, 3 og 4 som er kreft. Vil påpeke at dette IKKE er kreft, men et forstadie. Jeg ble selv ganske skremt av K ordet, men når jeg fikk lest litt så roet det seg[:)][:)]

Jeg hadde selv grad 3 og måtte koniseres med en gang, men alt gikk veldig bra.[:)][:)] Bare spør om det er mer du lurer på![:)]

Jeg har celleforandring, og må gå til legen hver 6.måned for å ta prøver...og hver gang kommer det celleforandring. Legen sa at det er så utrolig masse som kan spille inn...til og med eksos kan påvirke det...

Back
Topp