Celavi

mammabella

storesøster og lillebror :-)
Nån som har erfaringe med det merke?
Vurdere vintedress der fra...
kordan e dem i str? :-)

Har en ullbody fra det merke, og er kjempefornøyd :) men ikke vært borti uteklær fra merket..

Jeg syns de er normale i str. :)

Jenta her har utedress derifra og jeg er veldig fornøyd. God og varm, men passer ikke på de våteste dagene (men det kan og ha noe med at vi har vært sløve med å impregnere).

Jeg syns de er normale i str. :)

Jenta her har utedress derifra og jeg er veldig fornøyd. God og varm, men passer ikke på de våteste dagene (men det kan og ha noe med at vi har vært sløve med å impregnere).

Ok! Var mest tenkt på en utedress til lillemann der fra så e vel kje fare for att han bli våt :-D

Vi har regntøy og ullklær fra celavi! Regntøy har vi i str 90, hun bruker str 92-98 og regntøyet er stort til henne! Ulltøyet bommet jeg og kjøpte i str 100, det er stooooort! Hun bruker str 100 i Joha og det passer bra. Ullklærne til celavi i 100 er alt for store!

Vi har regntøy og ullklær fra celavi! Regntøy har vi i str 90, hun bruker str 92-98 og regntøyet er stort til henne! Ulltøyet bommet jeg og kjøpte i str 100, det er stooooort! Hun bruker str 100 i Joha og det passer bra. Ullklærne til celavi i 100 er alt for store!

Men syns du regntøyet funke? Ser det har bare 3000 i vannsøyle... å æ vet ei i bhg æ jobbe i har celavi.. ho e alltid.våt på knærne!
Takk for erfaring m str :-)

Jeg synes størrelsene er litt store, men det er veldig gode klær. Har uteklær og støvøer derfra. Foreløpig ikke noe å utsette på merket

Back
Topp