CD1? Hjelp

-lillemy-

Glad i forumet
MayDay2021
JuniJubel2021
Hei:)
Jeg pleier aldri spotte før mens, men nå gjorde jeg det. I går kom det litt friskt blod en gang og deretter brunt. Idag blør jeg mye og menssmerter. Var CD1 i går siden det kom friskt blod? Eller idag når det er skikkelig i gang?
 
Hei:)
Jeg pleier aldri spotte før mens, men nå gjorde jeg det. I går kom det litt friskt blod en gang og deretter brunt. Idag blør jeg mye og menssmerter. Var CD1 i går siden det kom friskt blod? Eller idag når det er skikkelig i gang?
Hei. Tror CD 1 er alltid den første dagen med skikkelig mens blødning :)
 
Hei:)
Jeg pleier aldri spotte før mens, men nå gjorde jeg det. I går kom det litt friskt blod en gang og deretter brunt. Idag blør jeg mye og menssmerter. Var CD1 i går siden det kom friskt blod? Eller idag når det er skikkelig i gang?

Jeg ville sagt at CD1 er i dag, altså den dagen med skikkelig blødning:)
 
Jeg regner cd1 som første dag med blødning. Jeg spotter også som regel en dag eller to ført
 
Så lenge det kom friskt blod i går ville jeg regnet det som CD1. Tror kriteriet bare er at det skal være friskt blod, mengden er ikke nødvendigvis avgjørende. :)
 
Takk for svar!
Aldri hatt dette problemet før. Men dette er andre mensen siden MA. Men nå er det sluttet igjen. Håper det kan regnes som mens likevell..
 
Back
Topp