Svar på tråd

Jeg er på CD 16 i dag. Er 41 år, samboer og har 3 barn fra før. De to eldste på 20 og 21 har flytta ut så er kun minstemann på 16 som bor hjemme. Annenhver helg har vi bonusdattra mi her. Så vi er tre personer i hverdagen og fire annenhver helg. Vi prøver på vårt første barn sammen fordi jeg ønsker meg en attpåklatt og mannen ønsker seg et barn han kan se vokse opp orntlig og ikke bare være pappa annenhver helg.

Traff mannen for to år siden og alle biter falt liksom på plass med en gang. Vi fungerer veldig godt sammen og har et harmonisk og fint forhold.

Vi slutta på p-sprøyta i starten på April i fjor og ble gravid naturlig med trillinger i oktober. Dessverre mistet vi dem i desember så to dager før jul ble jeg innlagt for medisinsk abort da kroppen ikke satt igang selv.

Sliter med kort lutealfase så mistenker at det er derfor det tar lang tid å få et knøtt til å feste seg.

Har slitt litt med motivasjonen etter at jeg mistet trillingene og syns testing etter EL og tidlig testing etter graviditet har blitt stressende, altoppslukende og fullt av bekrmring. Så denne runden tok jeg en testefri runde for å ikke henge meg opp i dager og tider. Så aner ikke noe mer enn at jeg er på CD 16 nå og hadde veldig mye stikk i magen på venstre side i går. Føles mye mere avslappende nå så var egentlig godt med en liten testefri runde. Har lagt inn litt aksjer så blir spennende å se om vi traff riktig :happy:

Veldig fint med en CD tråd også :D

Back
Topp